Gjest Hilde K S Skrevet 30. januar 2004 #1 Skrevet 30. januar 2004 Noen som kan fortelle noe? Vi skal bo på et hotell som heter Forum Beach. Blåser det mye i det området?
Joplaya Skrevet 11. februar 2004 #2 Skrevet 11. februar 2004 Var der for 5 år tilbake i 2 uker. Husker ikke noe om at det var mye vind, så mest sannsynlig var det ikke det Store bølger var det i alle fall, deilig! De fleste strendene er rullesteiner, men jeg synes ikke det gjorde noe. Et must å leie solseng i alle fall, med parasoll. Tror vi betalte 300 penger (nei, husker ikke valutaen vi brukte - men nå er det vel euro det går i uansett) for dagen. Om du leier en bil og kjører litt nedover kysten kommer du til en sinnsyk fin sandstrand. Og selvfølgelig husker ikke jeg hva den heter, vi fant den ikke engang på tilbakeveien . Den ligger et stykke fra veien. Hotellet kan jeg ikke si så mye om da jeg ikke husker å ha lagt merke til det hotellet. Mellom Ixia og Rhodos by leier de ut jetski, det må du prøve! Om du ikke har prøvd før. Var veldig moro, vått men moro! Oppå fjellet som en kjører til fra Ixia er det fin utsikt. Et stort kors du kan gå opp i og du ser ALT. Anbefales! God tur! Når drar du?
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #3 Skrevet 12. februar 2004 Det er ikke en plass som egner seg for de som har barn i allefall!!!! Vi måtte ta taxi hver dag til den andre siden av øya. Der var det fin, fin sandstrand.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå