Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #1 Skrevet 30. januar 2004 Exen til sambo er ram til å sende ekle SMS'er. Der rakker hun ned på ham, sier han er en dårlig far, at ungene ikke vil være hos oss, at han er en drittsekk, krangler om penger (hun får tydeligvis aldri nok!). Han har sagt fra at han vil ha minst mulig kontakt med henne, fordi de ikke kan kommunisere. Hun er ikke tøff nok til å ringe, så da sender hun en spydig SMS isteden. Vi ringte Telenor og spurte om de kunne sperre så ikke SMS og tlf. samtaler fra hennes kom inn på hans mobil, men det kunne de ikke. Er det noen som vet om vi kan få dette stoppet på noe vis? Kan vedde på at det kommer noe dritt hvis vi skal reise bort og kose oss eller noe, og begynner å bli lei av at hun skal klare å ødelegge helga for oss. :evil:
Gjest GreenSky Skrevet 30. januar 2004 #2 Skrevet 30. januar 2004 Det er telefonsjikane. Dere kan anmelde henne.
Gjest Poirot Skrevet 30. januar 2004 #3 Skrevet 30. januar 2004 Ta vare på meldingene og anmeld henne til politiet.
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #4 Skrevet 30. januar 2004 Ja, i verste fall må vi vel det. Men så var det det da, at hvor lurt er det i forhold til ungene å anmelde moren deres? DA tenker jeg hun får vann på mølla når det gjelder drittsekk og det som verre er jeg! Vil jo ikke at de skal få oppfatningen at det er vi som er de store stygge ulvene her. Ingen "mildere" forslag?
Mrs. B Skrevet 30. januar 2004 #5 Skrevet 30. januar 2004 Siden dere bruker Telenor så kan dere vel bestille InTouch. Da kan du ihvertfall styre hvilke samtaler som skal gå rett til mobilsvar m.m. > InTouch
Gjest Vega Skrevet 30. januar 2004 #7 Skrevet 30. januar 2004 Ring telenor og fortell at dere blir plaget, de vil gi dere et annet og hemmelig nummer. Jeg måtte gjøre det - men nå viser det seg at det likevel ikke er så hemmelig, folk får tak i det gjennom opplysningen... må klage, men venter, siden jeg ikke er plaget nå.
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #8 Skrevet 30. januar 2004 Mrs. B: InTouch er herved bestilt! Takk for tipset! Når det gjelder hemmelig nr., så er det ikke så lett. Ungene må jo få tak i ham, og har de nummeret, så får hun tak i det. Dessuten er det mange som har det nummeret gjennom jobben hans, og han er avhengig av å være tilgjengelig. Begynner å hate SMS....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå