Gå til innhold

Betatt av en vakt..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel, som overskriften sier, så har jeg da altså blitt litt betatt av en av vaktene på et utested jeg pleier å henge på. Har ikke hatt noe spesiel kontakt med han bortsett ifra noen smil og blikk.

Så det jeg lurer på er hvordan skal jeg komme i kontakt med han? Litt vanskelig når han nesten hele tiden går rundt og passer på, og er det litt spesielt å prøve seg på en vakt på et utested?

Kan jo bli litt kleint om han aviser meg, siden det er stedet jeg som regel går på når jeg er ute.

Og jeg drikker ikke alltid heller, så å "drikke seg til mot" funker dårlig. :P

Burde jeg kanskje la det være? Og heller holde fantasiene om han som fantasier..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gitt han en lapp med navn og nummer på, og smilt søtt når jeg ga han den. Så er det opp til han om han vil ta kontakt ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg har drevet på med 2 vakter.(ikke på samme tid eller samme sted).ingen problemer.

bare prate med dem:) så sånn det må gå:)

AnonymBruker
Skrevet

Men tenk om han ikke vil ha lappen da. Også blir det bare kleint. :P

Da får jeg ihvertfall svar på at han er/er ikke interessert da. hehehe

Skal vurderes det altså Envy! God ide. ;)

TS

Skrevet

Men tenk om han ikke vil ha lappen da. Også blir det bare kleint. :P

Da får jeg ihvertfall svar på at han er/er ikke interessert da. hehehe

Skal vurderes det altså Envy! God ide. ;)

TS

Det funket veldig bra for meg, da jeg var betatt av en på treningssenteret ;)

Det var visst veldig sjarmerende at jeg turte å gi han den lappen, og han mente det var en søt måte å oppnå kontakt på :)

Gjest Tinkerbell
Skrevet

Å, jeg er også forelsket i en vakt :rodmer:

Synes en lapp er ganske lurt, tror ikke han kommer til å nekte å ta den i mot. Det verste som kan skje er at han ikke tar kontakt. Men jeg skal krysse fingrene for at han tar kontakt :) Håper bare at vi ikke er forelsket i samme vakt :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Å, jeg er også forelsket i en vakt :rodmer:

Synes en lapp er ganske lurt, tror ikke han kommer til å nekte å ta den i mot. Det verste som kan skje er at han ikke tar kontakt. Men jeg skal krysse fingrene for at han tar kontakt :) Håper bare at vi ikke er forelsket i samme vakt :sjenert:

Får ikke håpe det da. Er vel liten sannsynlighet for at vi skal bo på samme sted. ;)

Jeg fant ut alderen hans og da, han er visst 13 år eldre enn meg. Men alder er ingen hindring når det gjelder han altså! :rodmer:

Tror jeg nesten må ut igjen snart, så jeg kan se om han svarer på litt flørtende blikk, også eventuelt gi en lapp om han gir noe respons. :jepp:

TS

Gjest Tinkerbell
Skrevet

Får ikke håpe det da. Er vel liten sannsynlighet for at vi skal bo på samme sted. ;)

Jeg fant ut alderen hans og da, han er visst 13 år eldre enn meg. Men alder er ingen hindring når det gjelder han altså! :rodmer:

Tror jeg nesten må ut igjen snart, så jeg kan se om han svarer på litt flørtende blikk, også eventuelt gi en lapp om han gir noe respons. :jepp:

TS

Høres ut som en bra plan. Kanskje jeg skal gjøre noe smart selv :lur:

Si ifra om det skjer noe da ;)

Skrevet

Poke han på face? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får se til helga, om jeg skal ut, om jeg ikke får mannet meg opp til noe. ;)

Kan ikke poke han på face, da jeg ikke har han der. Kunne ha blitt litt stalker-aktig. :P

TS

Gjest Janus
Skrevet

Så det jeg lurer på er hvordan skal jeg komme i kontakt med han?

Hva med å...

1) Havne i bråk?

2) Bli kastet ut?

3) Drikke deg til mots på tequila før du tar kontakt med et enkelt hei?

Jeg har flere.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm... Du må huske på at en kjekk dørvakt gjerne får opptil 100 kvinnelige (fulle) fans nært på seg hver eneste helg, ikke at du ikke har en sjanse, men en del av dem er ikke bare kjent som Door Men, men også Whore Men...

Bare sånn til refleksjon så du ikke blir skuffet :)

(En av de første tingene jeg lærte etter noen år i utlandet..)

Skrevet

tro meg, det er bare å snakke med oss/dem. vi er ganske menneskelige, av og til. noen ganger er vi fryktelig sjarmerende også.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å...

1) Havne i bråk?

2) Bli kastet ut?

3) Drikke deg til mots på tequila før du tar kontakt med et enkelt hei?

Jeg har flere.

Tror ikke han hadde blitt sjarmert av at jeg hadde bråket og blitt kastet ut. :P

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm... Du må huske på at en kjekk dørvakt gjerne får opptil 100 kvinnelige (fulle) fans nært på seg hver eneste helg, ikke at du ikke har en sjanse, men en del av dem er ikke bare kjent som Door Men, men også Whore Men...

Bare sånn til refleksjon så du ikke blir skuffet :)

(En av de første tingene jeg lærte etter noen år i utlandet..)

Jeg vet at de fleste har det ryktet på seg, men tror ikke han er en av de. Han er såpass "gammel" og virker veldig oppegående. :)

Skrevet

Jeg vet at de fleste har det ryktet på seg, men tror ikke han er en av de. Han er såpass "gammel" og virker veldig oppegående. :)

Det er ingen å stole på.

Skrevet

Tror ikke han hadde blitt sjarmert av at jeg hadde bråket og blitt kastet ut. :P

TS

haha, jeg må faktisk innrømme en ting - jeg hadde en romanse med en kvinne som jeg måtte hive ut fra et julebord. hun fortalte siden at hun var på et tidspunkt fast bestemt på at hun skulle bli kjent med meg, uansett hvor mye tiltak jeg gjorde for å holde henne ute.

hun vant. tre dager etter satt vi og snakket sammen, og innledet et kort forhold. og, det er jeg egentlig litt glad for - selv om forholdet ikke hadde livets rett, så er jeg glad for å kjenne henne slik jeg gjør :)

AnonymBruker
Skrevet

Koselig det da WildThing. :) Da funker den metoden for noen. :)

TS

Gjest Janus
Skrevet

TS

Dere hadde i hvert fall kommet i kontakt?

Skrevet

Jeg har jobbet som dørvakt og det er bare å ta kontakt, det syns vi bare er koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...