Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hvilken pudder de selger på taxfree? helst mineral pudder og hadde vært fint vist du sa prisen!!

btw: jeg skal på flesland flyplass

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Mineralpudder er egentlig best å bestille på nett (etter min personlige mening), men om du tåler bismuth tror jeg de fleste tax free's selger bare minerals (ID), eller om de har Mac kan du kjøpe skinfinish natural =)

Skrevet

Mineralpudder er egentlig best å bestille på nett (etter min personlige mening), men om du tåler bismuth tror jeg de fleste tax free's selger bare minerals (ID), eller om de har Mac kan du kjøpe skinfinish natural =)

takk for svaret tror faktisk ikke at de selger id på taxfree men uansett er jeg skeptisk til stoffe bismuth så tror ikke de hadde blitt id uansett men det kan jo hende de selger mac !

Gjest BabyBlue
Skrevet

takk for svaret tror faktisk ikke at de selger id på taxfree men uansett er jeg skeptisk til stoffe bismuth så tror ikke de hadde blitt id uansett men det kan jo hende de selger mac !

Ja, mange tax free's har mac : D Men mineralize skinfinish inneholder bismuth, så om huden ikke liker det burde du styre unna (selv om det ikke er på toppen av ingredienselista). Jeg har skinfinish natural, men bruker den sjelden pga. bismuthen. Mac er forresten ikke egnet på sensitiv eller acne prone hud, men du kan da se om det er noe du liker.

Om du skal bestille mineralfoundation på nett kan du kikke på merker som tikei, mineral hygienics og LA minerals =) Tror du kan lese om alle merkene her på forumet om du søker litt rundt.

Skrevet

kanebo, dior, chane, og et mindre utvalg av loral var de som hadde kosmetikk sist jeg var innom flesland på taxfree. alle har foundation, men mer usikker på om noen av dem har mineral pudder, har ikke sett ID der oppe (da hadde jeg nok kastet meg over det)

Prisen er fra ca 200 kr og oppover.

Skrevet

Ja, mange tax free's har mac : D Men mineralize skinfinish inneholder bismuth, så om huden ikke liker det burde du styre unna (selv om det ikke er på toppen av ingredienselista). Jeg har skinfinish natural, men bruker den sjelden pga. bismuthen. Mac er forresten ikke egnet på sensitiv eller acne prone hud, men du kan da se om det er noe du liker.

Om du skal bestille mineralfoundation på nett kan du kikke på merker som tikei, mineral hygienics og LA minerals =) Tror du kan lese om alle merkene her på forumet om du søker litt rundt.

ja har lest om alle de merkene spesjelt mye om tikei hadde tenkt og kjøpe de på taxfree men de har de nok ikke takk for hjelpen viste faktisk ikke at mac inneholdt bismuth

Gjest BabyBlue
Skrevet

ja har lest om alle de merkene spesjelt mye om tikei hadde tenkt og kjøpe de på taxfree men de har de nok ikke takk for hjelpen viste faktisk ikke at mac inneholdt bismuth

Bare hyggelig :jepp:

Det visste ikke jeg heller, og burde egentlig ha sett etter da jeg kjøpte det, men neida.. :P Det er ikke på toppen av ingredienselisten, men det er der, og det er nok til at jeg ikke klarer å bruke det hver dag. Jeg klør ikke av det som med ID, men jeg merker at huden reagerer og ser døllere ut dagen etter bruk. Ikke bra om man har kviseutbrudd fra tid til annen.

Skrevet

kanebo, dior, chane, og et mindre utvalg av loral var de som hadde kosmetikk sist jeg var innom flesland på taxfree. alle har foundation, men mer usikker på om noen av dem har mineral pudder, har ikke sett ID der oppe (da hadde jeg nok kastet meg over det)

Prisen er fra ca 200 kr og oppover.

takk for hjelpen hadde gjerne kjøpt foundation men jeg har lugg og når jeg tar foundation på min litt fettete hud type går de ikke serlig bra for og si det sånn.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger,

ninuska_, mod

Skrevet

takk for hjelpen hadde gjerne kjøpt foundation men jeg har lugg og når jeg tar foundation på min litt fettete hud type går de ikke serlig bra for og si det sånn.

Jeg vet ikke hva som har skjedd her, mulig teknisk feil eller noe, innlegget jeg svarte på, lå under Ubesvarte og var litt lengre innlegg enn dette. ts spurte etter fundation og pudder, i tilegg var det kommentert at ts hadde fått nett addresse til duty free og hadde sjekket litt der.

Men uansett, de har pudder på flesland, men tviler på det er mineral pudder. generelt ligger prisene på kosemtikk til ansikt (unntatt maskara og eyeliner) fra 200 og oppover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...