Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er på utkikk etter en rimelig dobbeldyne. Helst sommerdyne! Str må minst være 200 x 220. Fant en på princess til 699 kr, har noen sett bedre tilbud?

Forresten - noen som har erfaringer med dobbel dyne til en seng på 120? Blir det plass? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jysk har vel rimeligere vil jeg tro.

Skrevet

Hei! Er på utkikk etter en rimelig dobbeldyne. Helst sommerdyne! Str må minst være 200 x 220. Fant en på princess til 699 kr, har noen sett bedre tilbud?

Forresten - noen som har erfaringer med dobbel dyne til en seng på 120? Blir det plass? :)

Dobbeldyne funker mye bedre enn to enkle i 120-senger iallfall. Vi har endt opp meg en "halvannen"-dyne, Den passer perfekt, men jeg må sy om nye dynetrekk for at de skal passe.

Skrevet

Hvor har du kjøpt den?

Skrevet

Jeg fikk den av samboers tante så jeg antar den er kjøpt i Spania.

Skrevet

Åja, da så :)

Skrevet

Andre som vet?

Skrevet

Jeg har dobbeldyne på 220x240 fra Ikea. Det er en sommerdyne, men jeg bruker den hele året. Den kostet 198 eller 249. Ikea har mange fine og billige sengesett til denne størrelsen også, de koster fra 180kr og oppover. Jeg har flere sett, og synes kvaliteten er god :)

Skrevet

Jeg kjøper mine dobbeldyner sommer/vinter hos IKEA. Ikke så dyre og er veldig fornøyd med de. Dynetrekk og laker til disse dynene er heller ikke så dyre som i de andre butikkene.

Gjest Armule
Skrevet

Kjøpte min 220x200 på jysk for rundt 300 kroner, for et par år siden. Vi sover i 120-seng, og det går helt fint! Digg å ha, både når man sover sammen eller er alene. Fantastisk å pakke seg inn i :D

Skrevet

Har ikke IKEA i nærheten, typisk :( men får sjekke jysk!

Skrevet

Andre som er fornøyde med jysk sine og kan si noe om pris?

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg har dyne med naturfyll fra Jysk. Har brukt den i snart 3 år og den er som ny. Helårs bruk.

Skrevet

Var den dyr?

Skrevet

Vi har en billig og kjempegod fra sparkjøp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...