Lykkelise Skrevet 22. mai 2012 #21 Skrevet 22. mai 2012 Jeg spiser på Fratelli flere ganger i mnd, ikke merket noe til frossengrønnsaker :-p Stilfullt sted med god service, flotte og rolige lokaler og ikke mint billig :-) (pepoes/egons priser)
Marikke Skrevet 22. mai 2012 #22 Skrevet 22. mai 2012 (endret) Jeg synes Fratelli er oppskrytt, jeg. Jeg vil gjerne slå et slag på Jekyll & Hyde i Lillestrøm. Norsk mat. Ellers synes jeg Chi er verdt et besøk. Det samme er Storgata 1. (Ryktene vil ha det til at de beste kokkene fra Fratelli begynte i Storgata 1 da den byttet eiere ...) Mirchi er helt ok hvis du liker indisk. (Styr unna Agra, som er veldig dyrt, har hvite duker og flinke kelnere, men omtrent samme kvalitet på maten.) Solheimshagen har billig og god kinamat og takeaway. Endret 22. mai 2012 av Marikke
CathFoto Skrevet 22. mai 2012 #23 Skrevet 22. mai 2012 Enig med Marikke i alt, men synes Fratelli har god pizza og pasta, biffen derimot er ikke noe særlig. I tillegg har man jo også Klimt og Køh for "vanlig cafemat" Og min favorittindiske i Oslo Darbar flyttet til Lillestrøm under nytt navn, husker ikke hva. Beste kebaben finner du på LS som har hjemmelagde pitabrød og ikke sånt brunt kebabkjøtt.
Marikke Skrevet 23. mai 2012 #24 Skrevet 23. mai 2012 Oi, ja!! Hvordan kunne jeg glemme LS!!!! Beste kebaben på denne siden av polarsirkelen! 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #25 Skrevet 25. mai 2012 Hvor er det gode burgere? Flyttet hit for litt siden selv!
Marikke Skrevet 25. mai 2012 #26 Skrevet 25. mai 2012 Burgerne er på Robsrudjordet grill. Det er noen år siden jeg har vært der, men tror den finnes fremdeles. Ikke så langt fra Lørenskog stasjon.
Lykkelise Skrevet 26. mai 2012 #27 Skrevet 26. mai 2012 Beste kebaben er vel Minutt burger? Ang. Fratelli så var det to eiere, norske og italienske. De italienske har forlatt Fratelli og åpnet "ny" restaurant i storgata 1. En restaurant jeg angrer på at jeg gadd å bruke penger på.. Elendig service, og ikke den gode maten jeg hadde forventet! Ble skikkelig skuffet da jeg trodde det var disse "gamle eierne" som stod for den gode maten på Fratelli.. :-(
super-ida Skrevet 28. mai 2012 #28 Skrevet 28. mai 2012 wok&go fratelli chi bippat på lørenskog har iallefall EN supergod rett(har bare prøvd den hehe) ls har supergod kebab storgaten 1 tapas tapas på lørenskog har bra takeaway
Katarina1919 Skrevet 10. september 2012 #29 Skrevet 10. september 2012 Oi, ja!! Hvordan kunne jeg glemme LS!!!! Beste kebaben på denne siden av polarsirkelen! I dag har vi kjøpt kebab på LS. Den smakte helt annerledes enn kebab vi pleier å spise ellers. Vi likte den ikke. Veldig kjedelig smak. Synes den var veldig dyr. I Oslo pleier vi å kjøpe myyye større og den koster ikke så mye.
Petalouda Skrevet 13. september 2012 #30 Skrevet 13. september 2012 Buen i Lørenskog hus har fantastisk god mat Ellers digger vi både Roma, Robsrudjordet og Sørlikroa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå