AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Hvis det ble slutt på grunn av andre faktorer, som flytting, familie osv. Hvor forholde mellom personene var bra hele veien. Det finnes jo en del tråder her inne om at det å bli sammen med ex'n igjen aldri er en lur ide, men er det anderldes når det har vært andre faktorerer enn selve forholde som gjorde at det ble slutt og ettet en periode vil begge parter prøve igjen?
Eiva Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Hvis den faktoren som gjorde at forholdet ikke funket ikke gjelder lenger så ser jeg ikke hvorfor man ikke skal prøve på nytt hvis følelsene fremdeles er tilstedet.
Lizbeth Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Man må jo tenke over grunnen her, syns jeg Om forholdet ikke var sterkt nok til å bo et år uten hverandre feks, er det jo ikke et sterkt forhold i bunn og grunn - slik JEG ser det. Men om det var mer komplisert enn det, og følelsene aldri tok slutt, er det jo ikke noe galt i det.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Jeg har ett vennepar som brøt grunnet avstand (studie i danmark og jobb i afganistan). Nå har de vært sammen i 5 år etter at de begge flyttet hjem igjen. Så ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå