AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 http://www.dagbladet.no/2012/05/18/nyheter/dyrenes_nyheter/hest/21652018/ Tårene bare trillet etter at jeg så denne videoen! Noe så grusomt!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Ser ikke videoen, det klarer jeg faen meg ikke. Men at disse menneskene ikke burde fått gå løs er helt klart. Satans forpulte jævla idioter, faens patetiske kryp. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Hest er best på skiva Og du!! Faen som du troller, over alt! Jeg er så drittlei menn som kommer inn her, får seg nick og troller i alle jævla mulige tråder, kom deg vekk! 9
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 hjelpe meg, la meg få tak i disse "jævlene" å la meg få knuse hvert ben i kroppen demmes!! å tvungen de til å drikke syre!!! 2
Capricorn Skrevet 18. mai 2012 #6 Skrevet 18. mai 2012 Hest er best på skiva Hva vil du med dette innlegget? Så du overhodet videoen og vet du hva empati er? Forbanna sadister! 5
Christinedenfine Skrevet 18. mai 2012 #7 Skrevet 18. mai 2012 Ikke akkurat nyheter... Dette er helt vanlig bla miljøet og har vært det i fleeere 10år. De får ikke etsende på høvene, men ved koden. Det står nå i reglene at det er forbudt, men det blir ikke håndhevet.. Dette er grusomt... Finnes flere videoer på YouTube og de er som regel bedre og mer forklarende enn den hos vg
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #8 Skrevet 18. mai 2012 Hest er best på skiva Du er en skam for menneskeheten. 4
cornflake_girl Skrevet 18. mai 2012 #9 Skrevet 18. mai 2012 Har ikke ord. Så ubeskrivelig jævlig. Så videoen, og tårene bare triller.
Gjest Doh Skrevet 18. mai 2012 #10 Skrevet 18. mai 2012 Håper han blir satt i fengsel og får samme behandling der. Helt forjævlig å se hester som har det så vondt at de ikke orker å reise seg opp. Og du kråkefjas, jeg er så dritt lei de kommentarene dine! Kom med noe konstruktivt eller la være å skrive noe! Argh, er så lei 2
yes2yes Skrevet 18. mai 2012 #11 Skrevet 18. mai 2012 Dette var forferdelig, og gir tanken om at 'offisielle konkuranser med dyr inkludert burde bli forbudt' enda mer grobunn i mitt sinn. Greit nok at enkelte konkuranser er uskyldige, men sett i fra den enorme mishandlingen som finnes i bransjen, ville et forbud kommet alle dyreelskere til gode. Å vinne ære og penger(rytteren visstnok, den stakkars hesten får seg ikke fem blanke) for noe sånt som dette er jo horribelt. 2
Sugerøret Skrevet 18. mai 2012 #12 Skrevet 18. mai 2012 Orket ikke se klippet/bildene.Verden er f***n meg syk 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #13 Skrevet 18. mai 2012 Hest er best på skiva alle levende dyr fortjener et verdig liv før de havner på skiva, at du kan komme inn her å mene det er OK å torturere disse vakre dyrene sier MYE om deg!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #14 Skrevet 18. mai 2012 Og du!! Faen som du troller, over alt! Jeg er så drittlei menn som kommer inn her, får seg nick og troller i alle jævla mulige tråder, kom deg vekk! Skulle ønske flere kunne rapportere slik at vi ble kvitt disse brukerene.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 18. mai 2012 #15 Skrevet 18. mai 2012 Rystende. Jeg har lenge vært klar over at de har drevet med mye styggedom i denne formen for show. Seler for å holde halen oppe, soring, kjetting og fandens oldemor. Det har jo vært forbudt lenge, men det skjer pokker meg alt for mye stygt bak låven. Alle hester, som går slik, er misshandla på en eller annen måte. Og alikevel digger de å se på slik. Amerikanere er noen forbanna fehuer. Hyler og skriker opp om at alle andre land driver med dyremisshandling, mens de selv synes det er gøy og se på slike show... Jeg driver med showing av hest selv, men aldri i ville væla om jeg ville gjort noe, som påførte hester smerter eller stress, bare for å vise den frem.
Capricorn Skrevet 18. mai 2012 #16 Skrevet 18. mai 2012 Orket ikke se klippet/bildene.Verden er f***n meg syk Helt enig. Penger gjør folk onde! Angrer på at jeg så videoen....
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #17 Skrevet 18. mai 2012 De nydelige dyrene.. "Jackie McConnel slår en hest over hodet. Hestene er kjent for sitt rolige temperament, noe som gjør at de ikke blir voldelige tilbake." Hvorfor driver de å slår dem på hodet og på mulen med kjepper da? og hvorfor får de ikke ligge? Jeg fatter det ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #18 Skrevet 18. mai 2012 Rystende. Jeg har lenge vært klar over at de har drevet med mye styggedom i denne formen for show. Seler for å holde halen oppe, soring, kjetting og fandens oldemor. Det har jo vært forbudt lenge, men det skjer pokker meg alt for mye stygt bak låven. Alle hester, som går slik, er misshandla på en eller annen måte. Og alikevel digger de å se på slik. Amerikanere er noen forbanna fehuer. Hyler og skriker opp om at alle andre land driver med dyremisshandling, mens de selv synes det er gøy og se på slike show... Jeg driver med showing av hest selv, men aldri i ville væla om jeg ville gjort noe, som påførte hester smerter eller stress, bare for å vise den frem. Jeg driver også med showing av hest, og har aldri måtte skade eller true eller slå hesten til å prestere sitt beste. Likevel har jeg 1-2-3 premier hengende, kåringssløyfer fra Starum, Best in show på lokale merrasjå og diverse. Jeg er rystet, fuckings meg rystet over den videoen.
Gjest Bud Skrevet 18. mai 2012 #19 Skrevet 18. mai 2012 Hest er best på skiva Liker ikke hest jeg heller, men du var litt drøy i fjaset ditt der, fjas. 1
Gjest Elihol Skrevet 18. mai 2012 #20 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Det er ingenting som sjokkerer meg lenger. Det eneste man kan gjøre, er å fortsette å dele slike videoer, skrive under på ulike kampanjer osv, og gjøre det man kan for å stoppe det. Det kan virke nytteløst å bare taste inn sitt eget navn, for å stå på listen over en eller annen kampanje, men det kan også virke. Nå ganske nylig var en anerkjent hestetrener oppdaget og filmet av en bekjent, mens hun slo av all kraft med et plastikkballtre på en hest som ikke ville på hengeren. Videoen ble sendt rundt omkring, havnet til slutt på nyhetene, og en underskriftskampanje ble startet. Og hun ble utestengt fra alle forbund hun var medlem av (stod oppført som trener for missouri fox trottere bl.a), samt har et svært dårlig rykte. Så for å si det enkelt, ja - det er forferdelig. Men man kommer ingen vei ved å ikke tørre å se på det, og prøve å glemme det igjen. Gjør det du kan for å hjelpe. Edit. Skrivefeil Endret 18. mai 2012 av Elihol 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå