Gjest Dolphina Skrevet 30. januar 2004 #1 Del Skrevet 30. januar 2004 Hvordan kan jeg øke forbrenningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 30. januar 2004 #2 Del Skrevet 30. januar 2004 Ved styrketrening bygger du muskelvev, som forbrenner mer enn fettvev. Det er den eneste 100% idiotsikre måten å faktisk øke forbrenningen på. I tillegg bør du trene utholdenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 30. januar 2004 #3 Del Skrevet 30. januar 2004 Spise små måltider og ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mona76 Skrevet 30. januar 2004 #4 Del Skrevet 30. januar 2004 gå til www.iform.nu og søk på forbrenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #5 Del Skrevet 30. januar 2004 Tren kardio før frokost..da holder forbrenninga en stund utover dagen. Bygg muskler...muskler trenger masse energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 31. januar 2004 #6 Del Skrevet 31. januar 2004 Ved styrketrening bygger du muskelvev' date=' som forbrenner mer enn fettvev. Det er den eneste 100% idiotsikre måten å faktisk øke forbrenningen på. I tillegg bør du trene utholdenhet.[/quote'] Syns det virker som om du kan mye om både dette og "sminkegreier"... Godt å ha deg her! Jeg har akkurat begynt å trene igjen etter laaang pause (over 1 år...). Jeg kjører ca. 15 minutter på sykkel først, og så styrkerening i ca. 45 minutter.... er dette ok for å få opp formen og øke forbrenningen tror du?? Kanskje litt på siden av hovedinnlegget dette men... beklager... Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 31. januar 2004 #7 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg har akkurat begynt å trene igjen etter laaang pause (over 1 år...). Jeg kjører ca. 15 minutter på sykkel først, og så styrkerening i ca. 45 minutter.... er dette ok for å få opp formen og øke forbrenningen tror du?? Dina Kor ofte trener du da? Om du trener (to)/tre ganga i veka, er det sikkert nok til å øke forbrenninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 31. januar 2004 #8 Del Skrevet 31. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 31. januar 2004 #9 Del Skrevet 31. januar 2004 Er enig i at man bør trene litt kardio etter styrkedelen. Hva med 10 min geriljakardio? Slitsomt men effektivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 31. januar 2004 #10 Del Skrevet 31. januar 2004 Er enig i at man bør trene litt kardio etter styrkedelen. Hva med 10 min geriljakardio? Slitsomt men effektivt Muligens dumt spørsmål, men hva er kardio?? Jeg trener ca. 2 ganger i uken, rekker ikke mer p.g.a jobb, barn etc... Jeg sykler 15 minutter først, er ikke det kondisjonstrening da? Bør jeg sykle lenger? Er det best å trene styrke først, og så kondisjon? Mange spørsmål her, men jeg prøver å bli litt mer sprek her, nå som jeg har sluttet å røyke og allting... Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 31. januar 2004 #11 Del Skrevet 31. januar 2004 http://www.iform.no/trening/geriljakardio.shtml Mange gode sier på nett om trening - ek. forum: http://www.treningsforum.no/index.php Bør trene kondis etter styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 31. januar 2004 #12 Del Skrevet 31. januar 2004 Takk Punky! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #13 Del Skrevet 31. januar 2004 Skal man trene kardio med tanke på fettforbrenning er det beste å trene om morgenen før frokost eller etter styrketrening, slik at karbohydratlagrene er mest mulig tomme. Dersom man vil ha bedre kondis/utholdenhet bør man ha litt energi å forbrenne slik at kroppen ikke blir så fort utslitt av treningsøkta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. februar 2004 #14 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvorvidt man skal trene utholdenhet eller styrke først, vil jeg tro kommer an på resultatet man vil oppnå. Hvis målet er å bygge muskelmasse, er det kanskje ikke så lurt å brenne all energien på utholdenhetstrening først. Men for en vanlig mosjonist, har det nok heller liten betydning. Det viktige er at det faktisk blir gjort. Men kun et kvarter på sykkel er nok litt i minste laget for å ha noen effekt (selv om litt er bedre enn ingenting) Når det gjelder trening før frokost, er det nok en bra måte å forbrenne kalorier på; jeg vet at denne metoden blir brukt av bodybuildere som vil redusere fettprosenten. Men jeg vet ikke om det er så sunt. Når du står opp, er blodsukkeret ditt i kjelleren (tenk bare på hvor lenge det er siden du sist spiste noe som helst), og man kan bli kvalm og svimmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente|20 Skrevet 2. februar 2004 #15 Del Skrevet 2. februar 2004 kl 7-9 for å brenne fett kl 12-14 for koordinasjon kl 15-17 lagsport kl 19-21 bygge muskler kilde: elle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. februar 2004 #16 Del Skrevet 2. februar 2004 Det vil si at jeg aldri får forbrent fett, for jeg er ikke brukbar før klokka 9 om morningen, eller skulle jeg kanskje si klokka 10? Ja ja, nå har jeg i allefall en unnskyldning... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #17 Del Skrevet 2. februar 2004 kl 7-9 for å brenne fett det der er tull. Så lenge man trener uten å ha spist frokost først..det være seg 7.8,9,10 osv...så forbrenner man fett. Kroppen vet ikke om det er morgen 7 eller 12. Sov gjerne lenge..men tren FØR matinntak..og ikke spis før det er gått en time etter trening. Kroppen fortsetter å forbrenne, og dytter du innpå mat etter trening fyller den bare opp de tomme lagrene istedet for å gå løs på fettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå