Fashionistaen Skrevet 22. mai 2012 #22 Skrevet 22. mai 2012 Postgirobygget! Club Tropicana-Wham Summer of 69-Bryan Adams I'm yours-jason mraz Paradise City- Guns N' Roses Umbrella-Rihanna Rock & roll- Eric Hutchinson Danza Kuduro- Don Omar Vamos a la playa-loona Hello-Martin Solveig Me gusta tu- Manu Chao Rundt fingern- Erik & Kriss Love Generation-Bob Sinclair Crazy-Cee lo Green Snow (Hey ho)-red hot chillipeppers
otilie Skrevet 26. mai 2012 #23 Skrevet 26. mai 2012 hjemme hos foreldra mine bor vi ovenfor byen midt i skauen... pleier å gå ned gjennom skogen når jeg skal til byen, og da ser jeg utsikta over hele byen. skikkelig deilig når det er ordentlig sommer å sette på sigur ros på mp3-en og kikke utover utsikten og naturen mens jeg går:)
sauen87 Skrevet 26. mai 2012 #24 Skrevet 26. mai 2012 Min spilleliste med sommersanger: Michel Telo - Ai se eu te pego The Beach boys - Sloop john B Bob Marley - Three little birds Katy Perry - The one that got away Lars Vaular - Solbriller på Postgirobygget - Luftmadrass The stranglers - Golden brown Sublime - Rivers of Babylon Karpe Diem - Piano Sublime - Santeria (obligatorisk sommerlåt!!!!) Coco Caribe - La Bomba Weezer - Island in the sun Manu chao - Me gustas tu Di derre - Jenter
Gjest Lille-pus Skrevet 26. mai 2012 #25 Skrevet 26. mai 2012 Ingen sommer uten; - klarer meg helt fint med kun lyden (videoen er så typisk 80-tallet som det er mulig å komme !)
Gjest uAnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #26 Skrevet 26. mai 2012 (endret) Dette er livet med Ess i ermet King without a crown med ? on the radio med donna summer piano med Karpe Diem big girl med Mika det er de jeg kommer på i farta. lagt til: og god natt oslo med lillebjørn nilsen (?), og jabbsaft med hoppalong knut Endret 26. mai 2012 av uAnonymBruker
Gjest Doh Skrevet 3. juni 2012 #30 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Har ikke lest alle svarene her, men Sommer på jorda av Postgirobygget er en av mine absolutt favoritt-sommersanger Edit: og Seaside med The Kooks Endret 3. juni 2012 av Doh
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå