AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Jeg lurer på hva dine sommerlåter er? Hvilken sanger må høres for at sommer feelingen kommer snikende på? Gamle som nye sanger
Rumle Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Åh det er mange! Elsker å høre sommermusikk på radion om sommeren 2
skreppamedleppa Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 (endret) idyl-postgirobygget dumdum boys En solskinnsdag- Postgirobygget All that she wants- Ace of bace Snakke litt- admiral p Samba de janeiro- Bellini Love generation- bob sinclar Bla bla bla- Gigi d agostino life is life-Herman house band I feel good- james brown Lambada-Kaoma Shy gay- Diana king Vil du værra me mæ hjem I natt- the kids Like a prayer- mad house La isla bonita- madonna Pocket full of sunrise-Natasha Bedingfield Mundian to bach ke-punjabi Sleeping in my car- roxette the look- roxette Boys- Sabrina Touch me- samanta fox thong song- sysqo simarik-tarkan Seson in the sun-Terry Jacks Summer son-texas Her kommer sommaren- texas sunseekers hot- nik &jay chaiyya chaiyya- a.r rahman Somertime- Janis Joplin vem vet -lisa ekdal yes- folk og røvere kjærlighetsvisa- Halvtan sivertsen man eater- nelly furtado koop island blues- koop work it- missy Elliot summer wine- ville valo &Natalia avelon la camisa negra-juanes jamming- bob marly bad boys- bob marly Fuoco nel fuoco- eros ramazzotti iron lion zion- bob marly vinni- god morgen norge shik shak shok- mezdeke trick me- kelis ut å vekke sola-Hennig Kvitnes leva livet- Åge alexander- min dag-Åge alexander- fire pils og en pizza-Åge alexander- Nico D, OnklP, & El Axelsommertid-- hjernen er alene-Seigmenn Med andre ord lista er lang, alle sangene kan serveres med sol Endret 18. mai 2012 av skreppamedleppa
skreppamedleppa Skrevet 18. mai 2012 #7 Skrevet 18. mai 2012 ooo glemte jo alle disse i farten Bryan Adams - Summer of '69 Manu Chao - Me gustas tu Di derre – Jenter Men At Work - Down Under Paperboys – Barcelona Mungo Jerry - In the summertime Donna Summer - Hot Stuff Katrina & the Waves - Walking on sunshine Beach boys - California Girls Attack - Ooa hele natten Postgirobygget - Tidløs T-spoon - Sex on the beach Gyllene tider - Sommartider Lynyrd Skynyrd - Sweet home Alabama Weezer - Island in the sun Arctic Monkeys - Mardy Bum Arctic Monkeys - I bet you look good on the dancefloor Bob Marley - No woman, no cry Bob Marley - Buffalo soldier Bob Marley - I shot the sheriff Santana - Maria, Maria
Gjest NerdMedSverd Skrevet 18. mai 2012 #8 Skrevet 18. mai 2012 Hører litt ekstra på norsk punk og rock på sommeren. Jokke, Raga Rockers, Kjøtt, Kafka Prosess, Svart Framtid, Fader War osv. Ellers er My Bloody Valentine og The Jesus and Mary Chain fint i varmen. Har egentlig ikke så mange enkeltlåter å komme med. Hører nesten alltid på hele album...
TheHairyToothfairy Skrevet 18. mai 2012 #9 Skrevet 18. mai 2012 madonna - la isla bonita billy ocean - caribbean queen nena - 99 luftballoons bryan adams - summer of 69 mental as anything - live it up dumdum boys - idyll men without hats - safety dance
Gjest foremma Skrevet 18. mai 2012 #10 Skrevet 18. mai 2012 Island in the sun - weezer see the sun - the kooks
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #11 Skrevet 18. mai 2012 CC Cowboys - Tigergutt Trang Fødsel – Kursiv Lars Vaular – Rett opp og ned SIRKUS ELIASSEN - HJEM TIL DÆ Yoga Fire - Superkul med kniv LALEH - SOME DIE YOUNG Dj balloon - Pussylovers Sunrise – Alexandra Joner
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #12 Skrevet 18. mai 2012 Alle udyr små de er kommer nå tilbake. Fluer vepser mygg og knott summer alle dager. Humla brummer vilt imot sky. Ringer sommer´n inn på ny. Plager folk, og ødlegger mat. Her er sommer´ns vrede. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #13 Skrevet 18. mai 2012 Gnarls barkley - Crazy Timbuktu - Det löser sig/strø lite socker på mej Guns`N Roses- paradise city Erik & Kris- Ut Mot Havet
Pawn Hearts Skrevet 18. mai 2012 #14 Skrevet 18. mai 2012 Vel, det er kanskje ikke en sang jeg må høre for å få sommerfølelsen, men det er definitivt en sommersang. Den er temmelig gammel (og da mener jeg ikke 1980-åra, men 1240-åra):
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #15 Skrevet 19. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ER34ZF5cixQ&feature=related
*appifany* Skrevet 19. mai 2012 #16 Skrevet 19. mai 2012 Kan ikke noe for dette da men denne er så sommer for meg. Sikkert for at den bringer gode minner med seg
Pawn Hearts Skrevet 20. mai 2012 #17 Skrevet 20. mai 2012 Ah, jeg kom på en jeg bare må spille, både til vintersolverv og sommersolverv:
BusteMartePinn Skrevet 20. mai 2012 #18 Skrevet 20. mai 2012 Timbuktu - Resten Av Ditt Liv Ice Cube - You Know How We Do It Empire Of The Sun - Walking On A Dream Air - All I Need D'Angelo - Feel Like Makin' Love Frank Ocean - Strawberry Swing Julian Casablancas - Left & Right In The Dark Morrissey - First Of The Gang To Die Ralph Myerz & The Jack Herren Band - Think Twice og L.I.P.S.T.I.C.K. Dr. Dre & Snoop Dogg - Nuthin' But A G-Thang Smashing Pumpkins - 1979 The Strokes - Someday Også tror jeg kanskje Young, Wild & Free av Snoop og Wiz Khalifa og Nicki Minaj - Starships kommer til få litt spilletid
Gjest Lille-pus Skrevet 20. mai 2012 #19 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Åpen bil, varm sommermorgen, lett dis over irrgrønne enger, første dag i ferien, alene på veien (tidlig, tidlig), og med denne på anlegget: Når morgenen har blitt til dag ser spille-listen litt annerledes, litt 'skarpere' ut Endret 20. mai 2012 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå