Gå til innhold

Hvor møtte du kjæresten/eksen/flammen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor møtte du kjæresten/eksen/en flamme? Jeg har selv møtt mine ekser igjennom nettdating.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Den ene eksen møtte jeg på nettet,den andre på fest.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

kan du ikke dra opp de gamle? :)

Skrevet

For tiden er jeg teknisk sett singel, men jeg har alltid hatt en tendens til å bli kjent med folk på de merkeligste plasser... en eks-flamme møtte jeg på toget til Bergen, en annen på Starbucks i Spania. Og en av de beste vennene jeg har i dag, møtte jeg i køen på Bislett Kebab da vi var 15 år, og en annen på Sognsvann (som jeg har mistet kontakt med, men vennskapet varte en god stund). HOHO, for ikke å glemme nintendoforumet :nigo: Alltid gøy å bli kjent med folk tilfeldig! :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Møttes på Blindern Studenterhjem da vi begge bodde der. En morgen satt vi ved samme frokostbord, vi begynte å prate og vips så hadde historien om oss begynt :)

• Liker 1
Skrevet

Møtte typen min på Nettby (var ikke ute etter å finne en kjæreste, det bare ble sånn). Har møtt en venninne på Last.fm og møtte en kompis under et tre på fylla.

AnonymBruker
Skrevet

Møtte mannen min på dansegulvet på et utested :yvonne:

Ekser har jeg møtt gjennom felles kjente og en møtte jeg på ferie i syden :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min så jeg først på jobb. Så møttes vi igjen på firmafest. Og så møttes vi igjen hos meg, noen mnd etterpå. Og sia ble det oss.

Andre ekser har jeg møtt på nettby og på byen.

Skrevet

Møtte kjæresten min i studentforeningen ved studiestedet mitt. Vi ble etter hvert bestevenner, så ble vi kjærester. :rodmer:

Ekser har jeg stort sett møtt på datingsider på nett.

AnonymBruker
Skrevet

10.klasse/1. gym: Han var en av vennene til mange av de som gikk på guttevolleyball-laget mens jeg gikk på jentevolleyball-laget.

1. gym: Møttes på nattcup (fotball)

3. gym: Han etter møtte jeg gjennom ei felles venninne og vi delte et engasjement for miljøpolitikk.

I mellomtiden (det var vel i starten av 2. gym) hadde jeg fått en veldig kompis, som jeg kjente gjennom en annen kompis som var (nå er de ferdig for ganske lenge siden da) av-og-på-sammen med en venninne fra ungdomsskolen, og denne førstnevnte kompisen da, vi hadde en slags ikke-greie i flere år (sånn cirka fra 2006 til 2011), før vi kjørte på og det gikk ikke så veldig bra etter en (veldig liten) stund. Vi er fortsatt venner i det minste!

I slutten av 3. gym møtte jeg en jeg var sammen med i 2 år på russedåpen.

Etter det møtte jeg en jeg holdt på med (veldig av og på) i cirka 9-10 mnd der jeg jobbet frivillig.

Nå er jeg sammen med en veldig kjekk fyr som jeg møtte via en venninne, som forsåvidt hooket oss opp, selv om hun er eksen hans (de var sammen i 4 år). :)

AnonymBruker
Skrevet

Møtte min kjære, den eneste gangen jeg var på byen i et annet fylke!

Så nå oppfordrer jeg alle mine signle venner om å bytte "vannhull" av og til! hihi

Skrevet

Vi møttes på nettet :)

Skrevet

Enten nettdating eller gjennom felles venner. Min nåværende kjæreste møtte jeg gjennom et par venninner.

Skrevet

Traff min nåværende kjæreste på nettby :fnise:

Skrevet

En ekskjæreste møtte jeg på nett (da var jeg 15år, så, teller det? ;)). En eksflamme, min tidligere samboer gjennom 9 år og min på(og av)gående flørt har jeg møtt på byen. Merkelig nok har samtlige av mine forsøk på ONS's ikke lykkes til akkurat det.. Kanskje det har å gjøre med at de gangene har det overhodet ikke vært med noen forventninger om noe mer? Vi har vel bare likt hverandre, tenker jeg, og fortsatt med det :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi trente kampsport sammen :)

Skrevet

Første gjennom felles venner på københavnbåten.

Andre på jentedoen på et utested.

Han jeg giftet meg med var kompis av en kompis og kom på fest til meg.

Siste gjennom felles venner.

Skrevet

Vi har noen felles venner og møttes på fest hos venninna mi :)

AnonymBruker
Skrevet

På fest. Søskenbarnet til en klassekamerat.

På nett.

På nattoget til Trondheim.

Ute på byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...