Gå til innhold

For lite bridezilla?

Jens

Anbefalte innlegg

Føler jeg nesten er for lite bridezilla noen ganger. :ler: Min kjæreste sier ofte att "Jens, burde vi ikke orden noe for bryllupet snart"??Føler vi har god tid hele tiden!Jeg har heller ingen planer med ekstra pes i forbindelse med dagen, føler att jo mere detaljer, jo mere stressa blir man. Så vi kommer ikke til å pynt kirke, ikke ha bryllupskake, ikke ha noen effekter (ballonger, gjestebok, små dill daller på bordet etc....). Og det er kun 3 måneder igjen! Er det flere av dere som er som meg? Hvor viktig er det for dere med alle disse små detaljene INGEN legger merke til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig lite viktig. Samtidig kan jeg love deg at det er nok av småting å huske på allikevel! Det som kan være lurt er å lage en liste over alt som må huskes på (f.eks. isbiter, blokk/penn til gaveoppakkerne, lys (farge og antall), servietter, tannpirkere etc), og deretter delegere oppgavene til nær familie og evt venner som har lyst til å bidra. Det blir mer enn nok å henge fingrene i på Den Store Dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med pusekatt.... ta å lag en liste over ting som MÅ gjøres. Hvis du synes "effekter" er dill så ikke bry deg med de. Det er deres bryllup lag det slik dere vil ha det.

Hvis du har 3 mnd igjen, har du lenger tid enn jeg hadde på hele ruklet. Og jeg var gravid i tillegg! Alt går bare du vil!

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går bra, det er helt klart. Men jeg liker dill, og velger å dille med akkurat det jeg har lyst til å dille med. Hvis jeg fex plutselig får lyst til å ha gjestegaver, noe vi ikke skal ha i utgangspunktet, fixer jeg gjestegaver hvis jeg har tid og lyst.

Jeg har brukt lang tid på å få på plass alle viktige detaljer, slik at jeg skal ha god tid til å dille med dilleting jeg har lyst til å dille med. Alt annet blåser jeg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig:

Heeeelt enig med deg,Tex! VIL man ha sitt "dillldall" på denne dagen, og har tid og anledning, skal man selvfølgelig ha det! Min kjære sa en gang helt i begynnelsen av planleggingen at så lenge han ble spart for barbie-rosa og dueslepp, kunne han gå med på det meste. På pur f.... har jeg derfor alliert meg med ei som skal få tak i et par hvite papirduer som skla henges rett over våre plasser i festlokalet..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bryllupskake :o ? Ikke pynte kirken :o ? Er det små detaljer ingen legger merke til? Ikke for meg, i alle fall. (Hadde jeg vært i et bryllup uten bryllupskake hadde det nok ikke unsloppet min oppmerksomhet...)

Ellers er jeg i utgangspunktet en kontrollfreak som elsker detaljplanlegging, mest for planleggingens skyld. Så da betyr det vel egentlig at ja, jeg er opptatt av små detaljer som kanskje er ubetydelige for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ha-ha!!!! :ler: Jeg syns jo dill er koselig, men jeg orker bare ikke å pese med det selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Jens, dill er hyggelig, men ikke så viktig at det skal ta livet av deg og stresset bygger seg opp og nærmest ødelegger mer enn det gleder. Har snakket med altfor mange som sier at de ønsker at d kunne slappe mer av og ikke stresse så mye før og på dagen. Jeg skjønner at dagen er uhyre viktig og man ønsker at alt skal være perfekt, men det er bedre at den ikke er helt perfekt og man koser seg enn at alle synes det var helt perfekt og at man selv er helt utkjørt og ikke får kost seg med dagen... det mener nå ihvertfall jeg da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dill jeg. Men tror faktisk ikke vi skal pynte kirken.

Men ellers skal det pyntes med masse dill og dall i selskapslokalene, og jeg får nye ideer hver dag.

Fant plutselig ut at jeg ville ha vinglass som bordkort, så da var det bare ut og kjøpe 60 vinglass og spesialpenner til og skrive på de med og mange meter med fint bånd til og knyte sløyfer rundt. Hadde egentlig tenkt på helt enkle vanlige. Og det er bare 5 uker til vi gifter oss, skal også lage gjesteboka selv, det ble vel bestemt for bare noen dager siden.

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg og ELSKER dill :D

Jeg skal lage så å si alt som går ann å lage selv(bordkort, inbydelser etc etc...) Men jeg kaller ikke akurat bryllupskake for små detaljer som ingen legger merke til...

Jeg er som Zmurfette, opptatt av små detaljer som mest sansynligvis er ubetydelige for andre :)

Thats me :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ELSKER dill :D

Jeg er som Zmurfette, opptatt av små detaljer som mest sansynligvis er ubetydelige for andre :)

Thats me :kul:

Me too...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too...

Enig jeg også :D

Denne dagen har jeg ventet lenge på, og den skal være perfekt! I våre øyne da hvertfall.

Må også si jeg er uenig i at gjestene ikke legger merke til de "små detaljene". Bryllupskake, minnebok, bordpynt, innbydelser, sanghefter - er noe flesteparten legger merke til. Det gjør hvertfall jeg når jeg er i andres bryllup.

Det er jo de små detaljene som gjør hele forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke att det er de små detqaljene som gjør hele forskjellen, jeg tror det er hvordan stemmningen er i sin helhet. Og tror ikke det er sæå hyggelig hvis bruden må sitte og tenke på alt!Har aldri smakt kake, skrevet i noen gjeste bok, men har storkost meg i de bryllupene jeg har vært i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har aldri smakt kake' date=' skrevet i noen gjeste bok, men har storkost meg i de bryllupene jeg har vært i :D[/quote']

Aldri smakt kake? :klø:

Mener du bryllupskake da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...