AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Min kjære. Endelig forstår jeg de tingene du hele tiden prøvde å si.Jeg skulle ha lyttet til deg, og stolt på det du sa. Jeg skulle ha stolt på at jeg var god nok. Du var så tålmodig med meg. Du lyttet alltid, og du var god mot meg. Du ga så mye av deg selv, men nådde ikke fram. Vi skulle ha åpnet oss helt, og vært flinkere til å snakke sammen begge to. Det vi hadde var noe spesielt, som aldri kan erstattes. Det var noe uendelig vakkert, og jeg skitnet det til. Jeg har gjort mye dumt, og jeg legger ikke skjul på noenting. Jeg ber deg om tilgivelse, og håper at du en dag kan klare å stole på meg igjen. Uansett hva som skjer, vil det alltid være deg Min kjære. Jeg kommer alltid til å være glad i deg, og jeg vil alltid være her for deg uansett. Jeg vil at du skal være lykkelig min kjære, for jeg elsker deg. 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Jeg har ikke ligget med noen andre. Det er ikke det som har skjedd.
Sunshine Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Hva taper du på å sende det? Jeg tror du taper mer på å ikke sende det, så kjør på. 2
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Tror du må utdype mer her, før det er mulig å gi et skikkelig svar. Hva gjorde du som var så galt?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 Jeg vet ikke. Er redd for hvordan han tar det. Glemte en setning fra brevet forresten, men det er hva jeg virkelig føler. Vi snakket sammen for et par dager siden, og han visste ikke om han orket å prøve en gang til, men han trenger tid, og sa at han skulle ringe meg. Jeg er redd for at han skal se på det som mas, og kutte meg helt ut. Samtidig tenker jeg at det kan være lettere for ham å lese brevet i ro og fred. Men er veldig redd. Kanskje når jeg lettere inn til ham med det jeg vil si på denne måten. Kanskje ikke, men jeg mener hvert eneste ord.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #6 Skrevet 18. mai 2012 Syntes synd på meg selv, og tok ikke imot når han prøvde å muntre meg opp, selv om vi hadde veldig mange gode stunder. Var ei sur kjerring, og irriterte meg over bagateller. Var egoistisk, og uhøflig mot andre ute. Gjorde ham flau ovenfor vennene sine. Så alltid problemene mine mye større enn de var, og dvelte med fortiden, mens det som egentlig var galt, var innstillingen min. Jeg var min største fiende. Det var jeg som gjorde problemene større enn de var, og som bare syntes synd på meg selv. Selvmedlidenhet er noe av det verste som finnes. Han har forandret meg, og virkelig fått meg til å ville jobbe med meg selv. Han får meg til å ville bli et bedre menneske. Jeg vil ikke være sånn som jeg har vært lenger. 1
Gjest Kanværedetsamme Skrevet 18. mai 2012 #7 Skrevet 18. mai 2012 Dette brevet ogbdet du sier høres ut som noe hun jeg var sammen med frem til påske burde skrevet, sagt og gjort om hun eide skam i livet...men det tror jeg mindre og mindre på at hun gjør for hver dag ;( Heldig han her. Synes du bør sende det. 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #8 Skrevet 18. mai 2012 Har skrivet det om og om igjen nå. Vondt i hånda, men ikke så vondt som jeg har inni meg.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #9 Skrevet 18. mai 2012 Har prøvd å gjøre det så enkelt som mulig, og ikke ta med for mye detaljer. Vil bare få fram det jeg føler, og be om tilgivelse for at jeg har såret ham.
Piper Skrevet 18. mai 2012 #10 Skrevet 18. mai 2012 Du skal sende det, for man kan ikke angre på ting man har gjort men på ting man ikke gjorde. Man lærer av sine feil, og gjør det man kan for å rette opp i de tingene man har gjort. Men selv om du sender det, skal du tenke over om du kan leve med å følge disse ordene om det nå skulle vise seg at han tilga deg. Det nytter ikke bare å være fin i ordene, for handlingen må følge etter. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #11 Skrevet 18. mai 2012 Du skal sende det, for man kan ikke angre på ting man har gjort men på ting man ikke gjorde. Man lærer av sine feil, og gjør det man kan for å rette opp i de tingene man har gjort. Men selv om du sender det, skal du tenke over om du kan leve med å følge disse ordene om det nå skulle vise seg at han tilga deg. Det nytter ikke bare å være fin i ordene, for handlingen må følge etter. Det vet jeg. Det er også derfor jeg har valgt ordene mine med omhu. Jeg mener hvert eneste ord.
linnformasjonen Skrevet 18. mai 2012 #12 Skrevet 18. mai 2012 Send det. Den mulige gevinsten (hans tilgivelse og gunst) er større enn det mulige tapet (at du føler deg dum, blottstilt etc.). I tillegg er det alltid godt å vite at du har gjort alt du kunne, for det høres ut som du kommer til å sørge lenge om du ikke får ham tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #13 Skrevet 18. mai 2012 Send det. Den mulige gevinsten (hans tilgivelse og gunst) er større enn det mulige tapet (at du føler deg dum, blottstilt etc.). I tillegg er det alltid godt å vite at du har gjort alt du kunne, for det høres ut som du kommer til å sørge lenge om du ikke får ham tilbake. Resten av livet faktisk. For dette er den jeg virkelig elsker.
linnformasjonen Skrevet 18. mai 2012 #15 Skrevet 18. mai 2012 Resten av livet faktisk. For dette er den jeg virkelig elsker. Da heier jeg på deg. Send brevet og kjemp for kjærligheten! 2
Gjest Grønnblomst Skrevet 18. mai 2012 #16 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Endret 18. mai 2012 av Grønnblomst
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #18 Skrevet 18. mai 2012 Da er det sendt, men jeg er veldig redd for hvordan han tar det. Måtte uansett få sagt hva jeg føler. Håper virkelig dette går bra. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #19 Skrevet 18. mai 2012 Unnskyld, men skal du ta livet av deg? Hørtes ut som et selvmordsbrev.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #20 Skrevet 18. mai 2012 Lykke til Og takk for at du delte med oss. Nå fikk jeg en oppvekker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå