Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud, elendig rap. 0.5/10.

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Tja, man burde hvertfall høre hele sangen før man kommer med et slikt utsagn.

Skrevet

Tja, man burde hvertfall høre hele sangen før man kommer med et slikt utsagn.

også når man har hørt den før?

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Nei, men for å være helt ærlig tror jeg ikke du har hørt den før. Basert på ulik musikk du har postet tidligere på forumet, men selvfølgelig kan jeg ta feil. Om du faktisk har hørt den tidligere beklager jeg.

Skrevet

Nei, men for å være helt ærlig tror jeg ikke du har hørt den før. Basert på ulik musikk du har postet tidligere på forumet, men selvfølgelig kan jeg ta feil. Om du faktisk har hørt den tidligere beklager jeg.

vel, det har jeg. det er ikke slik at jeg er så ensrettet musikkmessig som vanligmann i gata, jeg hører mye på jedi mindtricks etc - men dette her er bare elendig wannabe-rap. skal vi bevege oss videre?

Skrevet (endret)

Rimelig kjipe greier, føler at jeg har hørt det samme før, bare bedre. 3/10.

Endret av Era_Vulgaris
Gjest NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Jeg var klar for å bevege meg videre, men vet ikke om jeg klarer etter "dette her er bare elendig wannabe-rap". Er nysgjerrig på hvorfor du mener dette? Selvfølgelig helt lov da smak er subjektivt, men litt spesielt om du er interessert i hip hop/rap. The Cold Vein er veldig verdsatt hos mange som liker den type musikk og albumet har fått vanvittig mye god kritikk på diverse sider/lister.

Aldri falt helt for Kent, men denne låta var ny for meg. 3/10 Helt greit i bakgrunnen, men ikke noe som fenger spesielt.

https://www.youtube....h?v=d2L_3VP9is0

edit: hopp over den jeg postet, ranger Era sin.

Endret av NerdMedSverd
Skrevet

Era_Vulgaris sin: 7/10. Likte den!

Skrevet

Denne likte jeg 7/10

Kjører litt "samme" stil

Skrevet

Kan jeg gi -100 poeng?

Poster folk sånt fordi det er usmakelig dritt eller fordi de (grøss) faktisk liker det?

Skrevet

Helt ålreit rett fram rock. 7/10.

Gjest Error Sapiens
Skrevet (endret)

2/10

Endret av Error Sapiens

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...