Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

@Celtic Park - 0/10. Hadde det vært mulig å gi minuspoeng, hadde det blitt det - og beklager hvis jeg fornærmer. Irriterende stemme som er modifisert på en særdeles irriterende måte, platt bakgrunn som høres ut som om noen laget den med en ganske enkel syntesator i gutterommet. Smakløst og harry og alt som er galt med musikkverden. Slik jeg ser det i hvert fall.

* * *

Så nå kan jeg kaste min nyeste kjærlighet i flammene :Hehe:

Vær så god - skyt!

Skrevet

@Celtic Park - 0/10. Hadde det vært mulig å gi minuspoeng, hadde det blitt det - og beklager hvis jeg fornærmer. Irriterende stemme som er modifisert på en særdeles irriterende måte, platt bakgrunn som høres ut som om noen laget den med en ganske enkel syntesator i gutterommet. Smakløst og harry og alt som er galt med musikkverden. Slik jeg ser det i hvert fall.

* * *

Vær så god - skyt!

Eneste fornærmelsen er at du satte sammen nicket mitt og linkin park: Se DET er en fornærmelse :snurt:

Skrevet

Eneste fornærmelsen er at du satte sammen nicket mitt og linkin park: Se DET er en fornærmelse :snurt:

Meg? Nei.. Ikke så vidt jeg kan se :)

Skrevet

Meg? Nei.. Ikke så vidt jeg kan se :)

Hææææ?

Nå måtte jeg virkelig se flere ganger, men du HAR skrevet @celtic park?

Ja ja hvis jeg har misforstått og det er noen andre du snakket til, kan du rydde vekk de siste 2 innleggene mine da de ikke har noe med tråden å gjøre

Skrevet

Hææææ?

Nå måtte jeg virkelig se flere ganger, men du HAR skrevet @celtic park?

Ja ja hvis jeg har misforstått og det er noen andre du snakket til, kan du rydde vekk de siste 2 innleggene mine da de ikke har noe med tråden å gjøre

Rangerte bare låten du postet på forrige side jeg, så hadde ingenting med linkin park å gjøre på noen måte :)

Skrevet

Rangerte bare låten du postet på forrige side jeg, så hadde ingenting med linkin park å gjøre på noen måte :)

Ok nicket mitt er celtic heart ikke celtic park. Og rett før er det en diskusjon om linkin park/ikke linkin park. Jeg prøvde å dra en spøk ut av den, men det var visst ikke noe morsomt.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

* * *

Vær så god - skyt!

Grei nok 5\10

Skrevet

Litt for sukkersøtt for min smak. 2/10. Her kommer en jazzlåt som vel er kjent for de fleste i en ganske røff innpakning:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Herlig innpakning, liker :)

9/10

Gode gitarister gror ikke på trær, men her er en av dem:

Skrevet

7/10 ikke egentlig min type musikk, men bra gitarspill og vokal.

Denne er det verdt å høre på hele for å få med seg alle takt og stilart skiftene.

Advarsel: høy lyd og masse bass anbefales IKKE.

Skrevet

7/10 ikke egentlig min type musikk, men bra gitarspill og vokal.

Denne er det verdt å høre på hele for å få med seg alle takt og stilart skiftene.

Advarsel: høy lyd og masse bass anbefales IKKE.

Et eksempel på at kryssing av stilarter ikke nødvendigvis fører til interessant musikk. 1/10.

For alle Neil Young fans der ute, her er er en young "Neil":

Skrevet

Synes andre ting med Pink Floyd er fetere, f.eks. Echoes fra Meddle. Men 5.12/10. Mer jazz:

Gjest Stille vann
Skrevet

Ok, litt masete. Kanskje jeg liker den bedre om jeg hører den flere ganger.

Skrevet

Kuul. 6/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...