Gå til innhold

Kjæresten er misfornøyd med appelshuden min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener og trener, har flat mage, markert midje, spenstige lår, rund rumpe, og... appelsinhud på rumpe og lår :sukk: Dette er det beste jeg får til, jeg trener så hardt, spiser så sunt, og likevel blir ikke kjæresten fornøyd. Jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre, så jeg ber dere hjelpemeg, hva kan jeg gjøre for å bli kvitt appelsinhuden?

Kjæresten sier det ikke rett ut, men jeg ser det på ham. Når jeg opptrer i sexy undertøy, snur meg rundt for ham, så ser jeg på ansiktsuttrykket hans at han ser på lårene mine og den dvaske, rue huden, og rynker på ansiktet.

"jeg vet jeg ikke har helt glatt hud, jeg får ikke til noe bedre" kan jeg av og til si. Han sier "nja, tja, det gjelder å trene riktig vet du"

Jeg vet snart ikke mer hva jeg gjør feil, jeg løper i så bratte sanddunger at de går nesten rett opp og ned, klatrer meg liksom oppover med bena. Jeg løper i motbakker, trener knebøy, utfall, treningsvideoer, alt. Jeg kan trene opptil 6 dager i uka, av og til 7..

Jeg er så sliten av å ike vite hva jeg gjør galt..

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosette
Skrevet

The boyfriend needs to go.

• Liker 30
Gjest foremma
Skrevet

be han om å reise til helvette om han ikke takler at du er et menneske!

Gjest Indra
Skrevet

Dump ham og finn deg en mann i steden.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er genetisk. Med mindre du holder deg på en fettprosent som kan få deg til å miste mensen og gud vet hva så er det lite å gjære utover normal trening og kosthold. Fader for en dust typen din er.. Hva vil skje om dere får barn sammen og du kanskje får løs hud på magen? Grøss, blir jo deprimert av mindre.

• Liker 5
Skrevet

han vil kontrollere deg og forme deg etter hva som passer han,fuck han finn en som setter pris på deg,ikke en asshole som er overfladisk pga noen små "groper"på ræva di. Fyren lever i en boble.

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke appelsinhuden din du må bli kvitt, men kjæresten din.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er tungt og vanskelig, jeg føler meg aldri skikkelig sexy for ham. Det er ikke slik at han kaster seg over meg eller noen gang sier "du er vanvittig sexy, jeg er så kåt på deg" eller slike ting. Kanskje jeg forventer for mye, men jeg prøver så hardt å se så bra ut, for min egen del. Men for hans del vil jeg se bedre ut, men det går jo ikke. Og han virker aldri fornøyd.. Fornøyd nok.. Han virker mer som denne holdninga "jaja, du får det ikke til, nei nei, da er vel dette bra det" liksom. Ikke "duu, ikke slit deg ut, du er flott som du er". Men det er jeg visst ikke. ...

• Liker 1
Skrevet

Jeg trener og trener, har flat mage, markert midje, spenstige lår, rund rumpe, og... appelsinhud på rumpe og lår :sukk: Dette er det beste jeg får til, jeg trener så hardt, spiser så sunt, og likevel blir ikke kjæresten fornøyd. Jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre, så jeg ber dere hjelpemeg, hva kan jeg gjøre for å bli kvitt appelsinhuden?

Kjæresten sier det ikke rett ut, men jeg ser det på ham. Når jeg opptrer i sexy undertøy, snur meg rundt for ham, så ser jeg på ansiktsuttrykket hans at han ser på lårene mine og den dvaske, rue huden, og rynker på ansiktet.

"jeg vet jeg ikke har helt glatt hud, jeg får ikke til noe bedre" kan jeg av og til si. Han sier "nja, tja, det gjelder å trene riktig vet du"

Jeg vet snart ikke mer hva jeg gjør feil, jeg løper i så bratte sanddunger at de går nesten rett opp og ned, klatrer meg liksom oppover med bena. Jeg løper i motbakker, trener knebøy, utfall, treningsvideoer, alt. Jeg kan trene opptil 6 dager i uka, av og til 7..

Jeg er så sliten av å ike vite hva jeg gjør galt..

Det du gjør galt er å ofre deg selv til en som ikke fortjener deg.

Det du kan gjøre riktig er å bytte ut han der med en som elsker deg og appelsinhuden din, og som setter pris på det du gjør for forholdet.

:klemmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:cry: jeg blir rørt av svarene deres, hele denne tiden har jeg fått for meg at jeg burde klare bedre, at det går an å klare bedre, så bekrefter dere at det er han som stiller altfor store forventninger og krav :dagens-rose:

Jeg føler meg rett og slett lettet!

• Liker 4
Skrevet

en som elsker deg og appelsinhuden din

Lykke til med det!

Skrevet

Herregud, hvis du trener så mye og det virker jo som du ser bra ut, hva gjør litt appelsinhud? Sånt kan man ha selv om man er tynn liksom... Svaret er jo ikke at man skal gå fra fyren hver gang, men det er jo ikke bra for selvtilliten din og ditt velvære og aldri føle seg bra nok heller da:/

AnonymBruker
Skrevet

Det er tungt og vanskelig, jeg føler meg aldri skikkelig sexy for ham. Det er ikke slik at han kaster seg over meg eller noen gang sier "du er vanvittig sexy, jeg er så kåt på deg" eller slike ting. Kanskje jeg forventer for mye, men jeg prøver så hardt å se så bra ut, for min egen del. Men for hans del vil jeg se bedre ut, men det går jo ikke. Og han virker aldri fornøyd.. Fornøyd nok.. Han virker mer som denne holdninga "jaja, du får det ikke til, nei nei, da er vel dette bra det" liksom. Ikke "duu, ikke slit deg ut, du er flott som du er". Men det er jeg visst ikke. ...

Du, jeg har 10kg for mye. Disser og vabler når jeg vil. Selv jeg har en kjæreste som hiver seg over meg og forteller meg hvor sexy jeg er. Kan subbe forbi naken med morratrynet, og han sitter der bare og smiler og forteller meg hvor sexy jeg er, med kjærlighet i øynene.

Du kan få det du og, men ikke med den fyren der.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med det!

Hva mener liksom du? At jeg aldri finner noen som elsker meg for den jeg er? At selv om jeg trener hver dag hele uka så blir det aldri bra nok? Er du som kjæresten min?

Gjest Indra
Skrevet

Dette er det som avslører hvor umoden og stokk dum han er.

• Liker 2
Skrevet

Hvis han er misfornøyd med litt appelsinhud så forventer jeg at han selv ser ut som en gresk gud og har ingen mangler

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er misfornøyd med litt appelsinhud så forventer jeg at han selv ser ut som en gresk gud og har ingen mangler

Og ingenting annet enn en perfekt stor lett bananformet penis uten den minste skråing til siden!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han trener ikke.. i det hele tatt.. Jeg har flatere og strammere mage enn ham, han er 10 år eldre enn meg, jeg er 25, og han har det andre kaller Pondus. Ikke stor, men likevel..

Han har ingen krav til egen kropp, det at jeg har krav til egen kropp gjør at han lettere kan kreve av meg, men det er tungt, for de kravene får jeg ikke til..

AnonymBruker
Skrevet

Du, jeg har 10kg for mye. Disser og vabler når jeg vil. Selv jeg har en kjæreste som hiver seg over meg og forteller meg hvor sexy jeg er. Kan subbe forbi naken med morratrynet, og han sitter der bare og smiler og forteller meg hvor sexy jeg er, med kjærlighet i øynene.

Du kan få det du og, men ikke med den fyren der.

Du er heldig med en kjæreste som godtar deg slik du godtar deg selv, og får deg til å føle deg knallsexy.. :klem:

Skrevet

Hva mener liksom du? At jeg aldri finner noen som elsker meg for den jeg er? At selv om jeg trener hver dag hele uka så blir det aldri bra nok? Er du som kjæresten min?

Du finner sikkert noen som elsker deg for den du er, men du finner aldri noen som elsker deg for appelsinhuden din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...