Wednesday Skrevet 17. mai 2012 #21 Del Skrevet 17. mai 2012 Det er vi. Jeg har selv sett småbarn velge barbie foran actionfigurer. haha og hvis en gutt leker med barbie fremfor actionfigurer så er han homofil?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #22 Del Skrevet 17. mai 2012 haha og hvis en gutt leker med barbie fremfor actionfigurer så er han homofil?? Stor fare for det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 17. mai 2012 #23 Del Skrevet 17. mai 2012 hahaha gud hjelpe meg. LYKKE TIL I VERDEN, det er alt jeg har å si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #24 Del Skrevet 17. mai 2012 hahaha gud hjelpe meg. LYKKE TIL I VERDEN, det er alt jeg har å si. Takk for det, men noe sier meg at du trenger det mere enn meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #25 Del Skrevet 17. mai 2012 Ser diskusjonen har gått litt over styr her... TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 17. mai 2012 #26 Del Skrevet 17. mai 2012 Det er ikke noe jeg gir dem verken forståelse eller respekt for, og på alle måter mener jeg de burde frivillig oppsøke hjelp for å minske eller bli kvitt dette personlighetstrekket så fort som mulig. Denne legningen er skadelig, ikke for dem, men i aller høyeste grad for de forsvarsløse barn de skulle komme over. Moralskt uakseptabelt. Allikevel holder jeg meg til prinsippet at handling veier mer enn personlige tanker, og jeg vil derfor ikke reagere dersom jeg med 100% sikkerhet visste at en pedofil person aldri ville være villig til å leve ut legningen. Problemet er selvsagt at man aldri kan være 100% sikker på noe, og enn så lenge jeg mistenker noen for pedofili, holder jeg mindreårige unna vedkommende. Samfunnet bør aktivt gå inn for å hjelpe folk til å motstå fristelsen for å leve denne legningen, samtidig som vi viser nulltolranse for handlinger det kan medføre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 18. mai 2012 #27 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Det er så utrolig latterlig å se folk påstå at en legning ikke er medfødt. Jeg syntes en lærer jeg hadde poengterte det så fint når han ga oss alle et ark med spørsmål/oppgaver, et av dem var "når oppdaget du at du var heterofil?". For meg er det verdens største selvfølgelighet at jeg liker gutter, og har gjort det så lenge jeg kan huske. Jeg våknet ikke bare en dag som verken 5-åring eller 15-åring og tenkte at "jeg vil heller like gutter enn jenter". Det bare ER sånn. Så lenge pedofili regnes som en legning, ser jeg ingen grunn for at det skal være annerledes for dem. Jeg tror ikke det er lettere for en pedofil å la være å tenne på barn enn det er for meg å la være å tenne på menn. Det jeg derimot synes er rart, er at selv om jeg tenner på menn gjør ikke det at jeg forgriper meg på en mann som ikke ønsker det, det hadde jeg heller ikke gjort dersom det betydde at jeg aldri kom til å kunne ha sex resten av mitt liv.. så jeg tror at de pedofile som misbruker barn, også må mangle noe av det som gjør at man klarer å tenke konsekvens av handlingen sin. Endret 18. mai 2012 av Snop 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva-80 Skrevet 18. mai 2012 #28 Del Skrevet 18. mai 2012 Det jeg egentlig lurer på det med pedofile. : Ville det vært lettere for dem med hjelpemidler som dokker, tegnefilmer o.l. for å kunne leve ut sin sexualitet uten at andre tar skade av det? For jeg tror ikke det gir dem tilfredsstillesle å ha sex med en voksen selv om det er også sex. Jeg vet av en pedofil som hadde kone.. Hun så virkelig ut som en gutt.. kort hår, ingen sminke, ikke mye til bryster heller.. Mon tro om det er en sammenheng der?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Taxi Skrevet 18. mai 2012 #29 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg har ikke noe i mot pedofile. Er en fryktelig lang tråd på diskusjon.no der en anonym pedofil svarer på spørsmål "spør en pedofil". De første 50 sidene ca er utrolig god lesing. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva-80 Skrevet 18. mai 2012 #30 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg har ikke noe i mot pedofile. Er en fryktelig lang tråd på diskusjon.no der en anonym pedofil svarer på spørsmål "spør en pedofil". De første 50 sidene ca er utrolig god lesing. Takk for tips skal lese det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 18. mai 2012 #31 Del Skrevet 18. mai 2012 Vi burde sende pedofile mennesker til en øde øy der de kan råtne sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #32 Del Skrevet 18. mai 2012 Dette er selvfølgelig et sårt tema fordi det er så ufattelig trist og vondt å lese om barn som blir skadet for livet av pedofile handlinger. Det vondeste jeg vet om er et barn som lider. Men jeg tenker likevel at en person som har pedofile tanker, og som sverger for seg selv på å aldri skade et barn - En slik person er et like verdifullt menneske som alle andre. Slike folk kan ikke noe for at de er satt sammen slik som de er. Det er ikke rett å straffe noen for noe de ikke kan noe for. Men når noen skader et barn, så mener jeg at denne personen godt kan råtne vekk i et hjørne. pedofil eller ikke.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2012 #33 Del Skrevet 18. mai 2012 Pedofile mennesker kan fungere på lik linje med alle andre normale mennesker, men de vil få et svært vanskelig liv dersom de ikke kastrerer seg kjemisk. Jeg tror svært få pedofile klarer å holde legningen inni seg, altså ikke utføre handlinger fra den, og derfor er de en belastning for samfunnet. Men i teorien, dersom de klarer å gå rundt i gatene uten å forgripe seg på barn, så synes jeg de er sterke som få. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2012 #34 Del Skrevet 18. mai 2012 Vi burde sende pedofile mennesker til en øde øy der de kan råtne sammen. La oss si at du er mor og har en sønn. Hva hvis sønnen din er pedofil? Vil du da fortsatt at han skal råtne på en øde øy? Eller broren din? Eller pappaen din? Dette er en legning ingen kan noe for, uansett om den er syk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #35 Del Skrevet 18. mai 2012 INGEN ER VEL FØDT PEDOFILE FOR POKKER!!!!!! TENNER DE PÅ SÆDCELLER DA ELLER??? Hadde du vært 13 år så hadde jeg skjønt oppførselen og uvitenheten din, men du har barn i barnehagealder og uttaler deg så barnslig og dumt?! Wow... Jo, man blir født med deg legningen man har som regel, og tenne på sædceller?? hva i alle dager snakker du om? Kom tilbake når du ikke lenger er tapt bak en låvedør, gidder du... De fleste pedofile tror jeg skjønner rimelig godt at overgrep er feil, og velger å ta avstand fra det! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia626 Skrevet 18. mai 2012 #36 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) kjære deg, les litt om det du. Ingen er født pedofile. "Seksuell legning er et samspill mellom grunnleggende aspekter ved vår personlighet og hva vi lærer i samspill med andre. Derfor er seksuell legning ikke noe vi selv kan velge, selv om vi ikke er født med en bestemt legning. " argggh alt jeg gidder å bruke tid på Nå er dette med om legning er medfødt eller ikke, eller begge deler, et omdiskutert tema vitenskapelig, så et sitat som det der beviser ikke noe. Uansett ... En annen ting som det later til at de som trekker inn homofil legning glemmer er at heterofili er også en legning. Heterofile som påstår at homofile kan kureres og tror at de har valgt det selv, burde stille de samme spørsmålene om sin egen legning. Pedofili er derimot et vanskelig tema fordi eneste måten å leve ut den legningen er mishandling av barn. Noe som er fullstendig forkastelig. Jeg tror pedofile mennesker har det fryktelig vondt. Så en viss sympati bør man vel kunne ha, men mishandling av barn er og blir en grov kriminell handling som vi aldri aldri må akseptere eller skyve under teppe slik den katolske kirken gjør. Endret 21. mai 2012 av Bond 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 18. mai 2012 #37 Del Skrevet 18. mai 2012 La oss si at du er mor og har en sønn. Hva hvis sønnen din er pedofil? Vil du da fortsatt at han skal råtne på en øde øy? Eller broren din? Eller pappaen din? Dette er en legning ingen kan noe for, uansett om den er syk. Hadde f.eks faren min vært pedofil hadde jeg aldri snakket med ham igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2012 #38 Del Skrevet 18. mai 2012 Hadde f.eks faren min vært pedofil hadde jeg aldri snakket med ham igjen. Du hadde med andre ord også utstøtt din egen sønn dersom han var pedofil? Finner det merkelig at du legger folk for hat ut fra legning de ikke kan noe for at de er født med. Lurer på om du hadde tatt livet ditt dersom du selv var pedofil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 18. mai 2012 #39 Del Skrevet 18. mai 2012 Hadde du vært 13 år så hadde jeg skjønt oppførselen og uvitenheten din, men du har barn i barnehagealder og uttaler deg så barnslig og dumt?! Wow... Jo, man blir født med deg legningen man har som regel, og tenne på sædceller?? hva i alle dager snakker du om? Kom tilbake når du ikke lenger er tapt bak en låvedør, gidder du... De fleste pedofile tror jeg skjønner rimelig godt at overgrep er feil, og velger å ta avstand fra det! Hvis babyer er født pedofile, så må de tenne på sædceller da eller? eller tenner de på andre babyer ?? Du skjønner vel du og at babyer ikke tenner på NOEN. de har INGEN seksualitet, fordi seksualitet LÆRES og FORMES av miljøet en vokser opp i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2012 #40 Del Skrevet 18. mai 2012 Hvis babyer er født pedofile, så må de tenne på sædceller da eller? eller tenner de på andre babyer ?? Du skjønner vel du og at babyer ikke tenner på NOEN. de har INGEN seksualitet, fordi seksualitet LÆRES og FORMES av miljøet en vokser opp i Har du bodd under en stein de siste 20 årene eller?? Til og med Freud som levde for ganske lenge siden kunne se at seksualitet er medfødt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå