AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Noe jeg skrev i en annen tråd ble slettet av en moderator. Det var grunnet en link med innhold som oppfordret til liberale holdninger rundt pedofili, noe som forøvrig var latterlig, og langt fra sannheten. Så nå er jeg litt nysgjerrig - hva er dine tanker om mennesker som er pedofile? For å spesifisere; Pedofile mennesker, ikke pedofile handlinger.
Wednesday Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 jeg mener de burde gå å henge seg. sporenstreks! 1
eva-80 Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Så lenge de ikke utfører pedofile handlinger er det strengt tatt ikke noe som skiller dem fra oss ? Som almennkjennt hjelper ikke terpai , så smartest ville vært å ta egetansvar for kjemisk kastrering om h*n kjenner at h*n ikke klarer å motstå fristelsen. For de vet vel selv at pedofil handling er galt. 2
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 De kan da ikke noe for at de er født pedo. Ei heller homsene 1
Wednesday Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 sammenligner du å være homofil med å være pedofil ??? 3
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 sammenligner du å være homofil med å være pedofil ??? Ja? Begge deler er en medfødt legning som de ikke kan noe for. 8
eva-80 Skrevet 17. mai 2012 #7 Skrevet 17. mai 2012 sammenligner du å være homofil med å være pedofil ??? Hahahahaha :D Den så jeg komme Kråke Gjorde ikke du?? Nå får du pepper
Gjest Corto Maltese Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Vist en person er pedofil men ikke utfører noen pedofile handlinger. Så synes jeg han\hun skal få leve livet sitt i fred. Men vist en pedofil person utfører overgrep mot barn så burde han eller hun sperres inne for resten av livet. Endret 17. mai 2012 av Corto Maltese 9
Testosteron Skrevet 17. mai 2012 #9 Skrevet 17. mai 2012 sammenligner du å være homofil med å være pedofil ??? Å sammenligne er ikke det samme som å si at noe er identisk. Tvert imot vil man ved å sammenligne kunne få fram et poeng ved å påpeke forskjeller og likheter. Homofili og pedofili har sine likheter og ulikheter. 5
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #10 Skrevet 17. mai 2012 Hahahahaha :D Den så jeg komme Kråke Gjorde ikke du?? Nå får du pepper Ja, det gjorde vel jeg også. Enkelte klarer ikke skille mellom legning og overgrep 2
Wednesday Skrevet 17. mai 2012 #11 Skrevet 17. mai 2012 fy faen kjenner jeg blir kvalm. dette gidder jeg ikke engang å bli med å diskutere. Dere fjortisser som synes å være pedefil er på linje med å være homofil, vi kan snakke sammen når dere har barn i barnehagealder. 2
Wednesday Skrevet 17. mai 2012 #12 Skrevet 17. mai 2012 Å sammenligne er ikke det samme som å si at noe er identisk. Tvert imot vil man ved å sammenligne kunne få fram et poeng ved å påpeke forskjeller og likheter. Homofili og pedofili har sine likheter og ulikheter. ta deg en bolle. å påpeke forskjeller og likheter kalles å DISKUTERE.
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #13 Skrevet 17. mai 2012 (endret) fy faen kjenner jeg blir kvalm. dette gidder jeg ikke engang å bli med å diskutere. Dere fjortisser som synes å være pedefil er på linje med å være homofil, vi kan snakke sammen når dere har barn i barnehagealder. Hva er det du sutrer for? Trådstarter gjorde det veldig klart at det gjalt legning, ikke overgrep. Selv syns jeg overgrep er like ille enten det er pedofil, homofil eller heterofil som står bak. Kan de pedofile noe for at de blir født sånn? Endret 17. mai 2012 av kråkjefjas 7
Wednesday Skrevet 17. mai 2012 #14 Skrevet 17. mai 2012 INGEN ER VEL FØDT PEDOFILE FOR POKKER!!!!!! TENNER DE PÅ SÆDCELLER DA ELLER???
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #15 Skrevet 17. mai 2012 INGEN ER VEL FØDT PEDOFILE FOR POKKER!!!!!! TENNER DE PÅ SÆDCELLER DA ELLER??? Eh. Legning er medfødt. Ta deg en bolle 11
eva-80 Skrevet 17. mai 2012 #16 Skrevet 17. mai 2012 fy faen kjenner jeg blir kvalm. dette gidder jeg ikke engang å bli med å diskutere. Dere fjortisser som synes å være pedefil er på linje med å være homofil, vi kan snakke sammen når dere har barn i barnehagealder. Slapp av litt frøken, vært der.. Mine barn er 12 og 9 år og hatt en kjennt pedofil rett i nabohuset i 5 år der vi bodde før. Men han gjorde ikke noe mot mine barn og sonet det han hadde vært dømt for. Kidza fikk aldri lov til å snakke med han eller å gå nær til huset hans. Han var gammel også og er død i noen år nå.. Hva mener du jeg skulle gjort med han? 3
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #17 Skrevet 17. mai 2012 Jo mere åpenhet rundt pedofili, jo større er sjansen for at de søker hjelp. Vinn vinn. Ingen av oss er tjent med å fordømme det. 4
Wednesday Skrevet 17. mai 2012 #18 Skrevet 17. mai 2012 (endret) kjære deg, les litt om det du. Ingen er født pedofile. "Seksuell legning er et samspill mellom grunnleggende aspekter ved vår personlighet og hva vi lærer i samspill med andre. Derfor er seksuell legning ikke noe vi selv kan velge, selv om vi ikke er født med en bestemt legning. " argggh alt jeg gidder å bruke tid på Link fjernet til nettside som oppfordrer til liberale holdninger til pedofili Bond, mod Endret 21. mai 2012 av Bond 2
Wednesday Skrevet 17. mai 2012 #19 Skrevet 17. mai 2012 Slapp av litt frøken, vært der.. Mine barn er 12 og 9 år og hatt en kjennt pedofil rett i nabohuset i 5 år der vi bodde før. Men han gjorde ikke noe mot mine barn og sonet det han hadde vært dømt for. Kidza fikk aldri lov til å snakke med han eller å gå nær til huset hans. Han var gammel også og er død i noen år nå.. Hva mener du jeg skulle gjort med han? hæ? hva jeg mener du burde gjort med han? hva slags spørsmål er det ? Jeg mener dere burde holde dere langt unna, slik som dere gjorde !
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #20 Skrevet 17. mai 2012 selv om vi ikke er født med en bestemt legning Det er vi. Jeg har selv sett småbarn velge barbie foran actionfigurer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå