Gjest Badabing Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Vi har hatt hvit (Bomull) gang nå, malt i ekstra matt maling. Det er umulig å vaske rent! Og siden vi har hunder synes det så veldig fort i tillegg. Men hvilken farge kan jeg male i om jeg går bort fra hvitt? Siden den er så smal, vil jeg jo helst male så det ser større ut. Har ellers mørkegrå fliser på gulvet.
Gjest Tekola Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 Hva med noe mer mot beige, for eksempel? Eller en lys grå?
Gjest Badabing Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Har tenkt litt på lys grå ja, men det blir ikke litt trist når flisene også er grå? Vet du i så fall om en pen gråfarge?
Gjest Tekola Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 Hm... Godt poeng. Hva med en lys grønnfarge eventuelt? Fant ut at Jotun har et genialt verktøy hvor du kan teste ut fargene deres på veggene! Hva med å prøve ut det?
Gjest Liss`pia Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 I en smal gang kan det lønne seg med en lys "hvitlig" farge på veggene på siden og en mørkere varm farge på de "små" veggene foran og bak (sorry, jeg er dårlig på å beskrive ). Det vil skape en illusjon som gjør rommet mindre smalt. Har prøvd det selv, det funker. He he, dette er dog ikke mitt type tema
muffineline Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 I en smal gang kan det lønne seg med en lys "hvitlig" farge på veggene på siden og en mørkere varm farge på de "små" veggene foran og bak (sorry, jeg er dårlig på å beskrive ). Det vil skape en illusjon som gjør rommet mindre smalt. Har prøvd det selv, det funker. Rett som du sier, gangen vil virker kortere og bredere om Endeveggene males i en Mørkere farge enn de lange veggene. He he, dette er dog ikke mitt type tema
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå