Gå til innhold

Hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om dette bør være på samliv/relasjoner eller her, men iallefall:

Har av og hørt gutter komme med kommentarer som

"det er ikke noe jeg kan gjøre med det"

"det må jeg bare akseptere"

Hvis jeg forteller om planer jeg har fremover og som ikke involverer dem.

For meg er det ganske selvfølgelig at de ikke kan gjøre noe med planene mine, så hvorfor sier de det? Jeg hadde syntes det hadde vært mer naturlig om de hadde snakket om ting rundt planene mine , si ha det fint/gøy el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags planer er det du har hatt når de har sagt dette? For meg kan det virke som om de ikke liker det du skal når de svarer på den måten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har ofte vært planer som har gjort at jeg i et kort tidsrom på 1-2 uker ikke kan være så mye sammen med dem.

Jeg hadde aldri sagt noe sånt selv til de, men kanskje snakket mer om det de skulle gjøre eller noe sånt.

Har tenkt mer i baner at .. de kanskje ikke har hatt noe fornuftig å si og sier sånt bare for å si noe, men usikker på hva de egentlig mener...

Eller kanskje at de ikke skjønner hvorfor jeg forteller dem dette eller noe? hehe

Skrevet

Når noen sier "Det er ikke noe jeg kan gjøre noe med." så tolker jeg det som om de ikke liker det, men de vil ikke blande seg.

Skrevet

Når noen sier "Det er ikke noe jeg kan gjøre noe med." så tolker jeg det som om de ikke liker det, men de vil ikke blande seg.

Når man føler at man har noe på gang med ei dame, og så forteller hun plutselig at hun skal gjøre noe helt annet; så sier det seg selv at man ikke liker det noe særlig. Det viser på manglende interesse.

Skrevet

De viser vel tydelig at de lar deg gjøre som du vil, tror jeg =)

AnonymBruker
Skrevet

De viser vel tydelig at de lar deg gjøre som du vil, tror jeg =)

Lurer alltid på om det betyr at det har betydning for dem at jeg har disse planene eller betyr det bare at de er så uinteressert at de ikke gidder å engasjere seg?

Skrevet

Lurer alltid på om det betyr at det har betydning for dem at jeg har disse planene eller betyr det bare at de er så uinteressert at de ikke gidder å engasjere seg?

Det betyr som sagt at de ikke liker planene dine.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

takk for at jeg får det inn med ts, folks ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...