magnhild Skrevet 30. januar 2004 #1 Skrevet 30. januar 2004 Heisann! Noen som kjenner til noen nettsteder hvor det er vanlig å legge ut brukte brudekjoler? Jeg kjenner bare til Torgboden. Noen som kjenner til noen fler? Jeg er interessert i å kjøpe brukt og vil da se det aller meste som ligger ute... Klem Magnhild
Gjest Hilde K S Skrevet 30. januar 2004 #3 Skrevet 30. januar 2004 Skal du gifte deg Magnhild? *Gått glipp av noe igjen*
magnhild Skrevet 30. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2004 Skal du gifte deg Magnhild? *Gått glipp av noe igjen* Leser du ikke så mye i boken min lengre kanskje?? :blunke: Joda skal gifte meg, men det er en stund til enda...
Gjest Tex Skrevet 30. januar 2004 #6 Skrevet 30. januar 2004 For ikke å snakke om Kg`s egen markedsplass så klart, som finnes her
magnhild Skrevet 30. januar 2004 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2004 Tex: Takker!! Kanskje det blir mulig å finne noe også... Men synes mange forventer alt for mye penger ja...
Gjest Tex Skrevet 30. januar 2004 #8 Skrevet 30. januar 2004 Tex: Takker!! Kanskje det blir mulig å finne noe også... Men synes mange forventer alt for mye penger ja... Ja, jeg hadde aldri brukt mer enn fem tusen kroner på en brukt kjole, uansett hvor mye den kostet i utgangspunktet. En ny kjole derimot kunne jeg brukt hur mycket som helst på.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå