AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Jeg lurer på om noen har forslag til et volumprodukt i sprayform til meg? Hovedsaklig til hodebunnen. Liker ganske godt vanlig hårpudder (f.eks osis dust it), men er ikke så glad i den pudderformen/boksen. Synes det er litt vanskelig å fordele mengde riktig, dessutenn synes jeg lett at den kan bli litt for "klissete", eller at den gjør håret litt for rufsete. Det er ikke tørrshampo jeg er ute etter. Vanlig hårspray synes jeg heller ikke funker særlig til å gi volum (i alle fall ikke i mitt relativt tunge hår), synes det fungerer best til å bare sette/fiksere håret. Jeg har en lang bob som jeg føner ganske slett, men skulle som sagt hatt litt volum i hodebunnen. Det må være noe jeg kan ha i når høret er tørt, og som sagt, gjerne i sprayform :-) Forslag?
Minsten Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Matrix har ett produkt som heter wonder boost. Det er en root lifter spray, som påføres direkte i hodebunnen. Denne er helt super til det resultatet du ønsker! Loreal har også et produkt som heter Volume lift Dette er en sprayskum som også påføres i hodebunnen. Av disse to er Matrix den absolutte favoritten. Prisen er på 145kr og selges hos frisør!! Koskos
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 ^ Den koster 96 hos feelunique http://www.feelunique.com/p/Matrix-Total-Results-Amplify-Wonder-Boost-Root-Lifter-250ml
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Takk for svar! Men disse produktene så ut til å være noe man sprayer i bunnen mens håret er vått/fuktig før man føner, hvis jeg har rett? Har prøvd en del slike produkter, og synes de fungerer greit, men er ikke helt det jeg er ute etter nå. Jeg tenker mer på et volumprodukt jeg kan spraye i når håret er helt fønet og tørt og nokså ferdigstylet, bare for å gi mer volum der det trengs, hvis du skjønner. Noe ala Osis sin Dust it, bare i sprayform. Men takk for tips uansett, den fra Matrix hørtes jo spennende ut da :-)
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Mener Bjorn Axen har et, fås kjøpt på apotek
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 Big Sexy Hair - What a tease Backcomb in a Bottle Denne er heftig, men du har vel kontrollen. Minus er at den er vanskelig å vaske ut.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 Big Sexy Hair - What a tease Backcomb in a Bottle Denne er heftig, men du har vel kontrollen. Minus er at den er vanskelig å vaske ut. Jeg har faktisk hatt den før, og den synes jeg var skikkelig god! Men jeg husker at på begge de to boksene jeg hadde ble den sprute/spray-greia ødelagt, så den sprayet i alle mulige retninger og var helt ukontrollerbar Siden det hadde skjedd med begge mine tok jeg ikke sjansen på å kjøpe enda en. Dessuten syntes jeg lukta var grusom, haha. Kanskje jeg må prøve den på nytt og håpe på at det bare var mine bokser som ble ødelagt, og ikke en generell produksjonsfeil. Men det er i alle fall akkurat et slikt produkt jeg er ute etter! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå