AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Det verste jeg så var ei dame som gikk i en veldig kort dongerishorts, med en liten topp og dongerijakke til. Så enda ei i en kort shorts, men den var i det minste svart.
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 Det verste jeg så var ei dame som gikk i en veldig kort dongerishorts, med en liten topp og dongerijakke til. Så enda ei i en kort shorts, men den var i det minste svart. Hijab og niqab. Ble kvalm 7
Gjest Bella111 Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 en jente som gikk i truse og jakke... ja det var en TRUSE!!! 7
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 De jentene som kler seg som om de skal ut på byen, med lårkorte kjoler, utringninger og gjennomsiktig strømpebukse. Det er helt greit at man ikke har bunad eller er overstasa syns jeg, men personlig syns jeg det er fint å se litt anstendig ut:) Så også en dame i 40-50-åra idag som var VELDIG overvektig, med gjennomsiktig strømebukse og en kjole med stropper som ikke dekket rumpa engang. Ikke veldig heldig. Nevner alder og overvekten, selv om jeg kanskje føler at det urelevant. Tror jeg jeg hadde reagert på det antrekket selv om dama var aldri så ung og veldreid. 3
Gjest Fiolett Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 Kort dongerishorts + svart strømpebukse + t-skjorte + maskara som rant i regnværet.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #7 Skrevet 17. mai 2012 Ansiktsuttrykket til alle hovne bunadsfolk og andre selvutnevnte antrekks"eksperter" når de rynker på nesen over 17.mai antrekk de finner mindre verdig. Fryktelig lite kledelig. Håper de bytter det ut med noe hyggeligere neste år. 11
liv Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 Småjentene på barneskolen med så korte miniskjørt at en ser rompeballene under skjørtekanten, og 10cm heler til det hele i 17maitoget som er langt å gå... 4
Gjest Doh Skrevet 17. mai 2012 #9 Skrevet 17. mai 2012 Synes det ser idiotisk ut med de som går i olabukse og andre hverdagslige klær. Man kan jo prøve å pynte seg bittelitt. Og så har vi de som ser ut som om de er på vei ned til Skippergata for å få inn noen kroner... Synes man i det minste må dekke rompa og den delen av strømpebuksa som er mørkere enn resten. Men det gjelder jo egentlig ikke bare på 17. mai, bare er litt ekstra den dagen. Mener forresten ikke at alle må gå i bunad selv om jeg gjør det selv, finnes maaaaange fine kjoler der ute 2
Gjest HunterLady Skrevet 17. mai 2012 #10 Skrevet 17. mai 2012 "hatten" til mette marit Helt enig!! Det var det første jeg la merke til når jeg slo på fjernsynet idag! Det så ut som hun hadde trødd en gammel skilue over hodet og festet et begravelsesslør til. Nei, dette bør bli Se&Hør-overskrift!! Makan! :kjefte: 2
Gjest Loverdose Skrevet 17. mai 2012 #11 Skrevet 17. mai 2012 I fjord så jeg en jente med one piece og tupert, blondt hår, samt brunkremtryne. Jeg lo. Høyt.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #12 Skrevet 17. mai 2012 I fjord så jeg en jente med one piece og tupert, blondt hår, samt brunkremtryne. Jeg lo. Høyt. Lå hun i fjorden i det antrekket? 11
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #13 Skrevet 17. mai 2012 bunader, det ser like fælt ut uansett hvor de kommer fra
Shiver Skrevet 17. mai 2012 #14 Skrevet 17. mai 2012 Det verste jeg har sett må ha vært svart kosebukse, sånn i velour med matchende jakke og rosa crocs. Samt morratryne og sengesveis. Syns man må gi litt mer på 17 mai, og er også enig i at det er en dag man dropper olabuksa! 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #15 Skrevet 17. mai 2012 Småjentene på barneskolen med så korte miniskjørt at en ser rompeballene under skjørtekanten, og 10cm heler til det hele i 17maitoget som er langt å gå... Det er faktisk meget ille.
Gjest NozMonster Skrevet 17. mai 2012 #16 Skrevet 17. mai 2012 Helt enig!! Det var det første jeg la merke til når jeg slo på fjernsynet idag! Det så ut som hun hadde trødd en gammel skilue over hodet og festet et begravelsesslør til. Nei, dette bør bli Se&Hør-overskrift!! Makan! :kjefte: åjaddda- hun får så hatten passer i Se&Hør kan jeg tenke meg! har hørt at den "hatten" har blitt kalt mye rart idag- blant annet turban, gansterlue, skatergirl osv. har ikke hørt noen andre enn disse såkalte "ekspertene" som liker`n! (btw- jeg liker at du også sier fjernsynet!) 1
Aldrisur Skrevet 17. mai 2012 #17 Skrevet 17. mai 2012 Tykke lag med solpudder, kunstige øyevipper + mye annen sminke og bleka løshår, passer ikke sammen med en flott bunad, synes jeg. Møtte dessverre noen grelle eksempler i dag. 1
Gjest HunterLady Skrevet 17. mai 2012 #19 Skrevet 17. mai 2012 åjaddda- hun får så hatten passer i Se&Hør kan jeg tenke meg! har hørt at den "hatten" har blitt kalt mye rart idag- blant annet turban, gansterlue, skatergirl osv. har ikke hørt noen andre enn disse såkalte "ekspertene" som liker`n! (btw- jeg liker at du også sier fjernsynet!) Ekspertene, de såkalte, har ikke peiling! :gjeiper: Greia var jo at den sikkert kunne vært kul i en eller annen tilstelning, men ikke på 17.mai! (og selvsagt sies det "fjernsyn!!")
must Skrevet 17. mai 2012 #20 Skrevet 17. mai 2012 Synes han som kom i adiadas grilldress eller dama med hvit tights og korallfarget topp som ikke dekka stumpen var et rimelig interessant skue... Og enig med Aldrisur, masse sminke og "barbiehår" er ingen god match til bunaden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå