lillemeg90 Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Jeg farget håret mitt lysbrunt igår (hjemmefarging) og synes det fikk litt rødt skjær i skillen. Er det noen måte å gjøre noe med det uten å farge igjen? eks. shampoo?
Gjest santus Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 Jeg skulle stripe noen lyse striper i lysebrunt hår hos frisøren, og da ble det litt oransje/gult. Kjøpte blåshampo, og det funket bra men vet ikke om det funker når du skal få det brunt! spør frisøren
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Før når jeg synes fargen har blitt for varm når jeg farger håret brunt, har frisører sagt at typiske blåshampoer ikke vil fjerne rødskjæret, men kanskje gjøre fargen litt kaldere likevel, så det er verdt et forsøk. Særlig kanskje når du har farget håret lyst brunt (altså ikke så mørkt) Mine favoritter er Redken Silver shampoo (for menn), og Davines Alchemic Silver Conditioner (blå hurkur/balsam) :-)
lillemeg90 Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2012 Før når jeg synes fargen har blitt for varm når jeg farger håret brunt, har frisører sagt at typiske blåshampoer ikke vil fjerne rødskjæret, men kanskje gjøre fargen litt kaldere likevel, så det er verdt et forsøk. Særlig kanskje når du har farget håret lyst brunt (altså ikke så mørkt) Mine favoritter er Redken Silver shampoo (for menn), og Davines Alchemic Silver Conditioner (blå hurkur/balsam) :-) er du mann eller kvinne?^ beklager at jeg spør, men lurte bare på om hvis du er kvinne, at herreshampooen likevel var favoritt:)
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 er du mann eller kvinne?^ beklager at jeg spør, men lurte bare på om hvis du er kvinne, at herreshampooen likevel var favoritt:) Jeg er kvinne, og synes at herreshampoen fungerer best (til meg/kvinner altså), for den er såpass pigmentert Skjønner at det kunne bli litt forvirrende ja
lillemeg90 Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2012 http://www.blivakker.no/product/harpleie/shampoo/blondt-og-bleket-har/KMS0103/-kms-california-colorvitality-blonde-shampoo-750ml- noen erfaringer med denne?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #7 Skrevet 17. mai 2012 Du må bruke en farge som er helt kald. Rødskjær er nesten umulig å unngå, fordi det kommer frem når håret utsettes for sol. Dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå