Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg farget håret mitt lysbrunt igår (hjemmefarging) og synes det fikk litt rødt skjær i skillen. Er det noen måte å gjøre noe med det uten å farge igjen? eks. shampoo?

Videoannonse
Annonse
Gjest santus
Skrevet

Jeg skulle stripe noen lyse striper i lysebrunt hår hos frisøren, og da ble det litt oransje/gult. Kjøpte blåshampo, og det funket bra :) men vet ikke om det funker når du skal få det brunt! spør frisøren :)

AnonymBruker
Skrevet

Før når jeg synes fargen har blitt for varm når jeg farger håret brunt, har frisører sagt at typiske blåshampoer ikke vil fjerne rødskjæret, men kanskje gjøre fargen litt kaldere likevel, så det er verdt et forsøk. Særlig kanskje når du har farget håret lyst brunt (altså ikke så mørkt) Mine favoritter er Redken Silver shampoo (for menn), og Davines Alchemic Silver Conditioner (blå hurkur/balsam) :-)

Skrevet

Før når jeg synes fargen har blitt for varm når jeg farger håret brunt, har frisører sagt at typiske blåshampoer ikke vil fjerne rødskjæret, men kanskje gjøre fargen litt kaldere likevel, så det er verdt et forsøk. Særlig kanskje når du har farget håret lyst brunt (altså ikke så mørkt) Mine favoritter er Redken Silver shampoo (for menn), og Davines Alchemic Silver Conditioner (blå hurkur/balsam) :-)

er du mann eller kvinne?:P^

beklager at jeg spør, men lurte bare på om hvis du er kvinne, at herreshampooen likevel var favoritt:)

AnonymBruker
Skrevet

er du mann eller kvinne?:P^

beklager at jeg spør, men lurte bare på om hvis du er kvinne, at herreshampooen likevel var favoritt:)

Jeg er kvinne, og synes at herreshampoen fungerer best (til meg/kvinner altså), for den er såpass pigmentert :) Skjønner at det kunne bli litt forvirrende ja ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du må bruke en farge som er helt kald. Rødskjær er nesten umulig å unngå, fordi det kommer frem når håret utsettes for sol. Dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...