AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Hadde en etterlevning fra midt på 90tallet en gang, den bråkte, hoppet opp og ned hver gang jeg vasket klær, og i helvaska de fleste av klærne mine om jeg ikke hadde vaskepose. Hurra for trang økonomi! Til slutt gikk heldigvis monsteret ad dundas, og kjøpte en fin og ny maskin på salg til bare 2500kr, en whirlpool, deilig sak Jeg må bare få skryte av hvor morsomt det er å vaske klær på en maskin som har mer enn 2 vaskeprogrammer, som faktisk vasker klærne skikkelig rene uten å ødelegge de, og bare gjør jobben suuuukk Noen som trenger å få klærne sine vasket?
@laide^ Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Gratulerer med ny vaskemaskin! Jeg elsker også å vaske klær. Kunne også tenkt meg å kjøpe ny vaskemaskin, hvor er den på tilbud den du kjøpte?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 Det er denne :D http://www.euronics.no/Produkter/Hvitevarer/Vaskemaskiner/_/Whirlpool-AWO-D-4310-Vaskemaskin Og nå er det til og med gratis hjemkjøring av hvitevarer fra Euronics også!
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 Jeg har og fått ny vaskemaskin. Den tar 11 kg klær og kostet en god del mer :-) Hadde og en doning fra tidlig 1990 tallet. Den lakk vann og vasket dårlig.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 Jeg har og fått ny vaskemaskin. Den tar 11 kg klær og kostet en god del mer :-) Hadde og en doning fra tidlig 1990 tallet. Den lakk vann og vasket dårlig. Deilig når man kan få noe nytt Min tar bare 5kg og kun 1000omdreininger, men det holder i massevis for meg som er alene og ikke har så mye å vaske Jeg lurer forresten på en ting, dette med hvor mange kg den tar, er det tørt eller vått tøy?
Delusion Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Du kan gjerne få vaske mine klær Begynner å stable seg opp nå! Søt tråd ja Endret 17. mai 2012 av Inty
Cata Skrevet 17. mai 2012 #9 Skrevet 17. mai 2012 Dette kjente jeg meg igjen i. Begge gangene jeg har kjøpt vaskemaskin har jeg sittet og kikket nesten forelsket på den de første ukene . Har aldri så mye rent i huset som etter et vaskemaskinkjøp.
Gjest Applecore Skrevet 17. mai 2012 #10 Skrevet 17. mai 2012 Hadde en fet vaskemaskin en gang for noen år siden. Den kunne ta ni kg tøy, hadde alskens programmer og så veldig tøff ut; første en bekjent av meg sa når hun så den var "gratulerer med nytt romskip!" Måtte dessverre etterlate den da jeg dro nordover
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #11 Skrevet 17. mai 2012 Haha, nå er jeg litt flau over å ha startet denne tråden, men jeg er altså så forelsket, den er så fin, og vasker så rent, og blinker så fint Cata, du vet hva jeg snakker om! Applecore, åh, føler frustrasjonen din, hadde nok savnet den veldig jeg også!
2shy Skrevet 17. mai 2012 #12 Skrevet 17. mai 2012 Jeg og elsker å vaske klær! Har en maskin nå med 1000 omdreininger som jeg syns blir altfor lite, resulterer i lengre tørketid og mye fuktighet inne. Neste gang skal jeg ha minst 1400 Jeg elsker å sette på oppvaskmaskinen også, jeg føler meg som et skikkelig kjerringemne når jeg hører lyden av vaskemaskin og oppvskmaskin
Envy Skrevet 17. mai 2012 #13 Skrevet 17. mai 2012 Jeg og elsker å vaske klær! Har en maskin nå med 1000 omdreininger som jeg syns blir altfor lite, resulterer i lengre tørketid og mye fuktighet inne. Neste gang skal jeg ha minst 1400 Jeg elsker å sette på oppvaskmaskinen også, jeg føler meg som et skikkelig kjerringemne når jeg hører lyden av vaskemaskin og oppvskmaskin Ære være veranda og hele ettermiddagssolen sier nå jeg, gjør underverker for både tørketid og luftfuktighet
2shy Skrevet 17. mai 2012 #14 Skrevet 17. mai 2012 Ære være veranda og hele ettermiddagssolen sier nå jeg, gjør underverker for både tørketid og luftfuktighet Ja det funker fint noen deler av året
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå