Poccahontas Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Må man være gift eller inngått partnerskap for å bli kunstig befruktet, eller holder det med samboerskap?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 Så sant dere har bodd sammen i minimum 2 år, så holder det.
Kamelia83 Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Må man det på alle privatklinikker og? Hva med Danmark? Utredning får man vel begynne på før man har vært samboere i to år? Vi har bodd sammen lenge, men av div grunner var jeg så dum å vente lenge med å melde flytting
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Ja, dette lurer jeg på også! Hva med de private klinikkene, er det samme regel der?
Strix Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 For å si det sånn så er det ingen som ringer skattemyndighetene/ligningskontoret og ber om papirer som bevis på deres ekteskap eller samboerskap... Det er deres ord som gjelder. Men det er nok en teoretisk regel de har for at folk skal kjenne litt på alvoret og ha prøvd å leve sammen før de går i gang med prøvingen for å få barn og videre til prøverør. 1
Poccahontas Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2012 I Danmark er det ikke like strengt isåfall..der tror jeg single også kan få hjelp. Men hvis det kun er 2 år man må ha vært samboer er jo det kjempebra.
Silfen Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 Også på private klinikker her i Norge må man enten være gift eller ha levd i ekteskapslignende forhold i to år. Men de driver ikke nøye granskning, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå