AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Men jeg klarer ikke bestemme meg.... 4 eller 4S ? Svart eller hvit? 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Hvorfor ikke kjøpe noe bra? Som for eksempel galaxy s2 eller 3? 6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 En investering er vel noe man har muligheter til å få avkastning på? En mobil er noe du kjøper deg, en forbruksvare. Topic: Jeg har hvit 4s. Den sorte skal visst være like bra. 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 hvorfor er galaxy så mye bedre? Compare iPhone 4S vs Samsung Galaxy S3 1
Frøya90 Skrevet 17. mai 2012 #9 Skrevet 17. mai 2012 Men jeg klarer ikke bestemme meg.... 4 eller 4S ? Svart eller hvit? Veldig god investering! Anbefaler 4s fordi det er så liten prisforskjell mellom de to. Du får mer igjen for pengene, feks ved at kamera er mye bedre på 4s. Selv har jeg en hvit 4s Men hvis det ikke haster med en ny mobil, så kan du jo også vente til 5-en kommer ut. Er visst ikke så lenge til
Frøya90 Skrevet 17. mai 2012 #11 Skrevet 17. mai 2012 Galaxy s2 eller s3. Iphone er bare tull. Gode telefoner begge to. Hvorfor er iPhone bare tull? Føler mange bare har bestemt seg for det uten noen tydelige argumenter. Hørte noe med at iPhone var laget av barnehender, men finner ikke mange kilder på det. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #12 Skrevet 17. mai 2012 Gode telefoner begge to. Hvorfor er iPhone bare tull? Føler mange bare har bestemt seg for det uten noen tydelige argumenter. Hørte noe med at iPhone var laget av barnehender, men finner ikke mange kilder på det. er vel ikke mange andre produsenter av smarttelefoner, som har skjermer som tåler så lite som det iphoner gjør. syntes omtrent alle jeg ser med iphone har et eller annet stygt deksel for å polstre den skjøre telefonen sin. ser ikke sånt på feks samsung. 2
skruf Skrevet 17. mai 2012 #13 Skrevet 17. mai 2012 Jeg har en Iphone 4 (hvit, men fargen har jo ikke noe betydning!), er meget fornøyd med den. Mannen min har 4S, men bortsett fra kameraet så er det ikke store forskjellen.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #14 Skrevet 18. mai 2012 Galaxy S3 eller HTC One X, hvis de ikke blir for store.
Gjest Kim Skrevet 18. mai 2012 #15 Skrevet 18. mai 2012 Gode telefoner begge to. Hvorfor er iPhone bare tull? Føler mange bare har bestemt seg for det uten noen tydelige argumenter. Hørte noe med at iPhone var laget av barnehender, men finner ikke mange kilder på det. itunes, ikke flash støtte og en telefon som rett og slett ikke tåler å brukes, jeg tror ikke jeg kjenner noen som har iphone som ikke har måtte kjepe ny, sende inn telefonen til service, bytte glass osv (spesielt det å bytte glass, glasset tåler åpenbart ikke noe som helst) Samsung er også rimeligere.
Gjest Mildrid Skrevet 18. mai 2012 #16 Skrevet 18. mai 2012 Hatt iPhone i tre år og det uten noen problemer. Aldri service eller skjermbytte. Ville aldri hatt androidtelefon, maken til fjasete menysystem.. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #17 Skrevet 18. mai 2012 Hatt iPhone i tre år og det uten noen problemer. Aldri service eller skjermbytte. Ville aldri hatt androidtelefon, maken til fjasete menysystem.. ikke beskyttelses deksel heller? telefonen tåler fint at den detter i gulvet? menysystem på android?
PuppyEyees Skrevet 18. mai 2012 #18 Skrevet 18. mai 2012 Jeg har samsung galaxy s2, og har aldri vært mer fornøyd! Jeg hadde en iphone 3gs før, men den ble ødelagt etter noen måneder (og jeg hadde alltid deksel på.) Jeg driver med hest, og har flere ganger opplevd å slenge s2'en min bortover betongen, miste den fra hesten under ridning eller å tråkke på den ned i betongen. Den har nå siden jul kun fått en ripe, og det er øverst på kanten, og utgjør ingen forskjell på noe. I tillegg funker telefonen mye bedre en iphonen, ytelsen er tusen ganger bedre, skjermen funker bedre og batteriet holder hele dagen (jeg bruker IM programmer og skype hele tiden, tar masse bilder med den og bruker den til å ta notater på). Nå vet jeg at iphone 4 og 4s er litt bedre enn 3gs, men samsung vinner så og si alle tester med sin s2, og s3 blir nok bare enda bedre. flere av venninnene mine har iphone 4s, og etter det jeg har hørt og prøvd selv, så blir det ikke noe iphone på meg Å investere i en iphone 4/4s høres dumt ut for meg. Android er litt mer komplisert å sette seg inn i, men gud så mye bedre det funker. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #19 Skrevet 18. mai 2012 itunes Trenger man ikke. Sist min iPhone var tilkoblet iTunes var i oktober 2011, i forbindelse med oppgradering til iOS 5. ikke flash støtteHeldigvis! Siden det er 100-vis av millioner iPhoner der ute må de som drifter nettsider ty til andre løsninger, ex. funksjoner i HTML5. Flash er ikke akkurat kjent for å være stabilt, så å fjerne det taper ingen på. og en telefon som rett og slett ikke tåler å brukes, jeg tror ikke jeg kjenner noen som har iphone som ikke har måtte kjepe ny, sende inn telefonen til service, bytte glass osv (spesielt det å bytte glass, glasset tåler åpenbart ikke noe som helst) Samsung er også rimeligere. Jeg har hatt min iPhone 4 siden høsten 2010 og bruker den hardt. Aldri hatt den på service eller byttet glass. Den er dønn stabil og solid laget. Bruker ingen form for beskyttelse. At så mange du kjenner har motsatt inntrykk sier trolig mer om brukerne enn iPhonen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #20 Skrevet 18. mai 2012 TS her. Jeg tror nok jeg går for Iphone. De aller fleste jeg kjenner som har det er veldig fornøyde, med unntak av et par som vil over til Galaxy. Jeg føler uansett at jeg må eie en Iphone i løpet av livet Den kan ikke være så dårlig som mange her skal ha det til! Dessuten støtter jeg innlegget over meg, det sier mer om brukeren enn telefonen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå