AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Får inntrykk av at når mange av guttene er på date, så sitter dere bare og tenker på å ha sex med daten deres. Stemmer dette virkelig eller?
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 Får inntrykk av at når mange av guttene er på date, så sitter dere bare og tenker på å ha sex med daten deres. Stemmer dette virkelig eller? Selvsagt. Hva ellers? 1
Steinar40 Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Får inntrykk av at når mange av guttene er på date, så sitter dere bare og tenker på å ha sex med daten deres. Stemmer dette virkelig eller? Det kommer mye an på hvilken type gutter du dater. Og alder. 2
LoneWolf Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 (endret) For min egen del kan jeg i hvertfall svare definitivt nei. Endret 17. mai 2012 av LoneWolf 3
Pene sko... Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Det varierer. Sex er ikke det første som står på programmet i løpet av de første datene uansett. Om jeg virkelig er betatt av deg kan jeg få vanvittig lyst til å sove sammen med deg eller simpelthen gi deg en skikkelig koseklem som bare varer og varer. Jeg vil bare kjenne din kropp mot min uten at det nødvendigvis skal være noe seksuelt knyttet til det. Men generelt sagt forsøker jeg å leve etter mottoet om at vi heller skal bli kjent med hverandres hoder før vi blir godt kjent med hverandres kropper. Endret 17. mai 2012 av Pene sko... 6
Gjest Tidssone Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 Det varierer. Sex er ikke det første som står på programmet i løpet av de første datene uansett. Om jeg virkelig er betatt av deg kan jeg få vanvittig lyst til å sove sammen med deg eller simpelthen gi deg en skikkelig koseklem som bare varer og varer. Jeg vil bare kjenne din kropp mot min uten at det skal være noe seksuelt knyttet til det. Men generelt sagt forsøker jeg å leve etter mottoet om at vi heller skal bli kjent med hverandres hoder før vi blir godt kjent med hverandres kropper. Er du en stille og innadvent gutt? 2
Pene sko... Skrevet 17. mai 2012 #7 Skrevet 17. mai 2012 Er du en stille og innadvent gutt? Jeg er ikke en brautende type, men er likevel ikke særlig innadvent heller. 1
Gjest Bud Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 Nei, sitter egentlig og lengter langt vekk... Trives ikke i situasjoner hvor jeg ikke har full kontroll.
Gjest .-L-. Skrevet 18. mai 2012 #9 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Tenker egentlig ikke så mye når jeg er på date. Har det kjekt Endret 18. mai 2012 av .-L-.
Gjest Nuppdupp Skrevet 18. mai 2012 #11 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Det varierer. Sex er ikke det første som står på programmet i løpet av de første datene uansett. Om jeg virkelig er betatt av deg kan jeg få vanvittig lyst til å sove sammen med deg eller simpelthen gi deg en skikkelig koseklem som bare varer og varer. Jeg vil bare kjenne din kropp mot min uten at det nødvendigvis skal være noe seksuelt knyttet til det. Men generelt sagt forsøker jeg å leve etter mottoet om at vi heller skal bli kjent med hverandres hoder før vi blir godt kjent med hverandres kropper. hahahaha. du skal glemte "og mens vi ligger der skal jeg stryke på armene dine og kysse deg forsiktig godnatt i nakken. og heller ikke da tenker jeg på sex " Endret 18. mai 2012 av Nuppdupp 3
kristian82 Skrevet 18. mai 2012 #12 Skrevet 18. mai 2012 Får inntrykk av at når mange av guttene er på date, så sitter dere bare og tenker på å ha sex med daten deres. Stemmer dette virkelig eller? Nope 1
sjakalen321 Skrevet 18. mai 2012 #13 Skrevet 18. mai 2012 Det kommer veldig ann på personen jeg dater om hva jeg vil med han/henne. Ta for deg Lana del Rey, hun kunne jeg spist utallige middager med, uten å måtte hoppe til sengs, fordi hun rett og slett er flott å se på. Men hvis jeg hadde datet Justin Bieber, da skulle det vært rett til sengs med en gang...! 2
Gjest BM2 Skrevet 18. mai 2012 #14 Skrevet 18. mai 2012 Får inntrykk av at når mange av guttene er på date, så sitter dere bare og tenker på å ha sex med daten deres. Stemmer dette virkelig eller? Nei, ikke bare.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #15 Skrevet 18. mai 2012 Det er flere som har sagt det i etterkant, at grunnen til at de var så stille og snåle var fordi de ikke greide å få tankene over på noe annet...
Steinar40 Skrevet 18. mai 2012 #16 Skrevet 18. mai 2012 Det er flere som har sagt det i etterkant, at grunnen til at de var så stille og snåle var fordi de ikke greide å få tankene over på noe annet... Og da er ikke de noe for deg hvis det er et seriøst parforhold du er ute etter.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #17 Skrevet 19. mai 2012 Ditt inntrykk stemmer veldig bra! Vi gutter tenker kun med ett hode, det som sitter nede mellom beina.
Mr.Omg Skrevet 19. mai 2012 #18 Skrevet 19. mai 2012 Nei, går på date for å bli kjent med dama. Hvis man bare vil ha sex så kan man jo bare gå ut på byen, drikke og spørre en hvilken som helst full dame om å bli med hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå