Gå til innhold

Fredriksen tvillingene, hot or not?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er de jentene hot eller er de not hot?

Jeg for min del synes det er litt for synlig hvem som er faren deres, og da blir det noooot.

Det er noe mandig og merkelig over begge.

john-fredriksen2-jpg-296.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt NOT, de er dritstygge og hu ene er jo kliss lik faren i tillegg stakkar. Hjelper ikke at de er multioperert i trynene sine!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt NOT, de er dritstygge og hu ene er jo kliss lik faren i tillegg stakkar. Hjelper ikke at de er multioperert i trynene sine!

Ja, er de operert? Jeg synes noe ser så feil ut med ansiktet, som om de er operert, men er litt usikker? Noe med leppene og nesa, eller?

Og så ligner de sånn på faren, stakkars.

AnonymBruker
Skrevet

De er sikkert koselige, oppegående mennesker de :)

Vanskelig å uttale seg om mennesker man ikke kjenner.

Ofte så blir jo mennesker vakrere etterhvert som man blir kjent med dem :)

( hvis man liker personligheten da )

:popcorn:

• Liker 3
Skrevet

Ja, er de operert? Jeg synes noe ser så feil ut med ansiktet, som om de er operert, men er litt usikker? Noe med leppene og nesa, eller?

Og så ligner de sånn på faren, stakkars.

Silikon, forstørrede lepper, restylane, botox you name it. Ser det lang vei, de er så stive og voksaktige i maska.

• Liker 2
Skrevet

De er sikkert koselige, oppegående mennesker de :)

Vanskelig å uttale seg om mennesker man ikke kjenner.

Ofte så blir jo mennesker vakrere etterhvert som man blir kjent med dem :)

( hvis man liker personligheten da )

:popcorn:

Det er ingen som har benektet at de er koselige eller oppegående. TS spør om de er hot or not og det betyr at det er utseendet vi diskuterer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Silikon, forstørrede lepper, restylane, botox you name it. Ser det lang vei, de er så stive og voksaktige i maska.

Hvis de har gjort alt det, og fortsatt ser ut som det på bildet, vil jeg si at de virkelig er uheldige med utseende..!

• Liker 1
Skrevet

Har vi virkelig ikke kommet lenger i utviklingen at vi må sitte og lage tråder og diskutere om noen er stygge eller ikke? Kjære vene, overfladiske og usikre mennesker lenge leve :ironi:

• Liker 11
Skrevet

Jeg syntes de er pene jeg da. Men det som kanskje gjør de litt "stygge" er all denne sminken og de blod harry antrekkene til mange 10000. Men stygge er de ikke

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert ikke stygge egentlig, men den harry stilen(sminken/håret/klærne/oppførsel) gjør at man kanskje ikke ser på de som skjønnheter...

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Er de jentene hot eller er de not hot?

Jeg for min del synes det er litt for synlig hvem som er faren deres, og da blir det noooot.

Det er noe mandig og merkelig over begge.

john-fredriksen2-jpg-296.jpg

Hun på den ene siden var ok. ikke wow pen men ok. Hun andre så ut som hun hadde hatt flere mislykkede plastiske opr bak seg. Håper hun bare var uheldig på bildet

Skrevet

Vi er heldige vi, som vant i penelotteriet fordi vi har vakre foreldre! :bond:

• Liker 4
Skrevet

Vi er heldige vi, som vant i penelotteriet fordi vi har vakre foreldre! :bond:

Ikke sant? Mennesker som er så lavmål at de må fortelle verden at de syns noen er stygge er vel ikke de som er tryggest på seg selv, så man må vel bare syns synd på dem ;)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sant? Mennesker som er så lavmål at de må fortelle verden at de syns noen er stygge er vel ikke de som er tryggest på seg selv, så man må vel bare syns synd på dem ;)

Herregud, det er en tråd på seksualitet der vi lurer på om noe er hot eller not, det finnes tusenvis av andre hot or not tråder, har ikke noe med usikkerhet på eget utseende å gjøre.

• Liker 3
Skrevet (endret)

De er definitivt mange hakk hottere enn deg.

Endret av zimmy
  • Liker 2
Gjest margrit
Skrevet

De er penere enn 90% av de som har lagt ut bilder av seg selv på kvinneguiden ihvertfall.

Gjest BettyBoop
Skrevet

De er definitivt mange hakk hottere enn deg.

Ååå kan folk slutte å ødelegge tråden med politisk korrekthet? Ikke gidd å svar om du ikke liker utseendediskusjoner.

• Liker 5
Skrevet

Har vi virkelig ikke kommet lenger i utviklingen at vi må sitte og lage tråder og diskutere om noen er stygge eller ikke? Kjære vene, overfladiske og usikre mennesker lenge leve :ironi:

Sjalusi kalles dette. Å være barn av norges desidert rikeste mann har sine fordeler.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som har benektet at de er koselige eller oppegående. TS spør om de er hot or not og det betyr at det er utseendet vi diskuterer.

For meg så betyr Hot or Not mye mer en bare uteseende.

Jeg syntes det blir merkelig å si at en person ser sånn og sånn ut, uten at jeg i det hele tatt har et intrykk av hvordan personen er.

Jeg skjønner selfølgelig at det går an å dømme mennesker kun utifra utseende...men vil jeg helst holde meg unna :)

..kanskje litt off topic det her...sry.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjalusi kalles dette. Å være barn av norges desidert rikeste mann har sine fordeler.

HAHAHA SJALU!? Jeg kan love deg at jeg er glad jeg ikke er hans datter. Har det kjempebra slik livet mitt og utseende mitt er jeg :)

Men selvsagt, man kan ikke kommentere noe negativt uten at noen drar frem sjalusikortet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...