sjokolademonster Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Noen som vet om en fin plass å fikse øyenbrynene i Kristiansand? Tenker vokse og farge, og ikke aaaltfor dyrt. Skulle gjerne hatt time imorgen, så kanskje greit hvis det er drop-in? Sååee. Noen tips? Edit: Fikk postet emnet to ganger, men var ikke med vilje. Hehe. Endret 17. mai 2012 av sjokolademonster
Gjest Bella111 Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 på sørlands sentret på hudpleien der er dem flinke:)
Gjest -_Tove_- Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Auds hudpleie i sentrum? Farging av bryn inkl napp/voks koster 295,-. Vet ikke om det regnes som billig eller dyrt?
sjokolademonster Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2012 Okei Tenker kanskje Auds, ja Men vet du om det bare er å komme der, eller må jeg ha forhåndsbestilit time?
Frk.Tyttebær Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 Okei Tenker kanskje Auds, ja Men vet du om det bare er å komme der, eller må jeg ha forhåndsbestilit time? Jeg har fått time der på dagen men kan være du må vente litt og de er kjempe flinke og det er rimelig
Nora90 Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 Jeg støtter også Auds Pleier å få time på dagen, må kanskje vente en halvtime, men burde ikke være noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå