AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Nå når det skrives så mye om Euro-krisen, vil virkelig noen bo i feks Spania nå? Er det noen her som bor i Spania, Portugal, Hellas, som merker urolighetene?
Dolce Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 Nå når det skrives så mye om Euro-krisen, vil virkelig noen bo i feks Spania nå? Er det noen her som bor i Spania, Portugal, Hellas, som merker urolighetene? Hva mener du med spørsmålet? Det bor vel rundt 40 millioner i Spania? Mener du at de bør flytte? 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Regner med Ts mener Nordmenn som bor i disse landene. Jeg og mannen bor syd i Spania og har et stort nettverk av norske venner, så vi er ikke alene her nede. Så lenge vi har inntekt som er høy selv i Norge, så har vi det temmelig bra her nede. Kunne ikke bodd og levd slik vi gjør om vi hadde hatt Spanske jobber med Spansk lønn.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 Regner med Ts mener Nordmenn som bor i disse landene. Jeg og mannen bor syd i Spania og har et stort nettverk av norske venner, så vi er ikke alene her nede. Så lenge vi har inntekt som er høy selv i Norge, så har vi det temmelig bra her nede. Kunne ikke bodd og levd slik vi gjør om vi hadde hatt Spanske jobber med Spansk lønn. Riktig, det er nordmenn jeg tenkte på, evt de som vurderer å flytte dit, eller allerede har flyttet, og har sett fordeler og bakdeler ved å bo der.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 Det blir vel billigere å kjøpe hus der når økonomien går så dårlig? Jeg har tenkt å kjøpe meg hus/leilighet på Tenerife.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå