AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Jeg ser på 17 mai-sendingen på nrk, veldig koselig Men jeg er litt sjokkert over hvor uprofesjonell Vegard Olsen er! 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Jeg ser på Enig med deg ang. Olsen. Føler at han ikke tar det så seriøst, og gjør nesten narr av han som skal fortelle. Ellers er det veldig koslig. Men litt pute-tv :gjeiper:
Luppa Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 Herreguuuud så kleint det er. Stakkars journalistene vrenger virkelig hjernene for å komme på koselige spørsmål. Dagens favoritt: "Du har virkelig fått dette inn med.. eh. farsmelka, du da!" til jente som sang i kor som faren dirigerte (eller noe i den duren). 2
Siri L. Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 Ser på TV2 Nyhetskanalen. Kjempefine reportasjer der Men jeg nistirrer ikke, altså, jeg taster her på forumet også
Kråkesaks Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 Jeg så på. Sendingen generelt var bra, men en del idiotspørsmål/kommentarer fra journalistene.
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #7 Skrevet 17. mai 2012 "Du har virkelig fått dette inn med.. eh. farsmelka, du da!" HAHA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå