Xaphan Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Jeg studerer i utlandet, og akkurat i dag får jeg naturlig nok hjemlengsel. Jeg kjenner ingen andre nordmenn her heller, så blir ikke noen feiring på meg i det hele tatt i år. Hvis noen har lyst til å dele bilder fra tog, klipp fra 17 Mai-sanger eller generelt fortelle om deres opplevelser i dag hadde det vært veldig koselig Og gratulerer med dagen forresten!
Mr.Omg Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 Har ikke noen bilder, men nrk.no viser vel noe fra dagen? Gratulerer med utenlandsk 17.mai!
Xaphan Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2012 Jaa, det er sant, NRK har jo sendinger på nett også! Det tenkte jeg ikke på, takk for tips. 1
Gjest Bud Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 Jeg studerer i utlandet, og akkurat i dag får jeg naturlig nok hjemlengsel. Jeg kjenner ingen andre nordmenn her heller, så blir ikke noen feiring på meg i det hele tatt i år. Hvis noen har lyst til å dele bilder fra tog, klipp fra 17 Mai-sanger eller generelt fortelle om deres opplevelser i dag hadde det vært veldig koselig Og gratulerer med dagen forresten! Gratulerer så mye med dagen, Xaphan Vel, for to timer sto jeg opp, spiste en bedre frokost med egg, bacon og tomatboenner. Etter det landet jeg paa sofaen igjen, og her har jeg et sterkt oenske om aa ligge resten av dagen! Men neida, skal paa sen lunsj hos venner om en time, saa se paa russetog i hjembygda og spise middag med familien. Det blir min feiring av dagen
KaDust Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 Heihei Xaphan og gratulerer så mye med dagen! Idag har vi allerede vært ute en tur og sett på skoletoget, hvor vi så på kusinen til samboer sammen med familien. Det var mange flotte bunader å se, og pølseboder, heliumballonger og mange mange flagg! Kjempekoselig. Nå er vi hjemom en tur hvor vi pakker litt siden vi skal til camping (faststående vogn) idag, men før det så skal vi hente ei venninne av meg og så stikker vi til tanta til samboer og griller! Gleder meg masse. Håper du får en fin dag der du er! 1
Xaphan Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2012 Takk, og gratulerer med dagen til dere også! Høres ut som dere har hyggelige dager foran dere Er det OK vær i Norge nå eller? Mine engelske venner har nå ønsket meg 'Happy Norway day' og de har sagt de skal ta meg med på en øl senere, så da blir det en bitteliten feiring på meg allikevel gitt
KaDust Skrevet 17. mai 2012 #7 Skrevet 17. mai 2012 Så koselig da! Akkurat nå er det solskinnsvær og 21 grader her jeg er. Men det regnet idag tidlig når vi var ute å så på toget.
Gjest BM2 Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Så koselig da! Akkurat nå er det solskinnsvær og 21 grader her jeg er. Men det regnet idag tidlig når vi var ute å så på toget. Temperaturen har akkuratt krøpet opp til 7 grader. den var fire i morges da jeg stod opp. Det har pøsregnet iett siden jeg gikk ut døren og vinden blir bare kraftigere og kraftigere. Jøje som jeg gleder meg til å slippe å feire 17 mai... Endret 17. mai 2012 av BM2
Xaphan Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 17. mai 2012 Gratulerer med dagen! Takk i lige måde Vennene mine visste at jeg savna Norge i dag, så de kjøpte disse til meg. Shots i norske farger, made my day! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå