Pludre Skrevet 30. januar 2004 #1 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei En av mine beste venninner fortalte meg idag, at bilen deres hadde dødd da mannen hennes var på veg til jobb Dette er en Volvo stv.88 modell, og mannen hennes sa at han hadde opplevd noe fusking i det siste, ja, han hadde hørt noen undelige lyder i det siste, og hver gang han giret hørte det ut som om motoren slet. Og idag stoppa altså bilen Noen som har ideer om hva dette kan være ? Selv tenker jeg på registerreima eller fordeleren ? Men jeg vet det er folk her inne som har peiling på bil, derfor skriver jeg her inne. Venter spent på svar Hilsen Pludre som trenger bilredning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 30. januar 2004 #2 Del Skrevet 30. januar 2004 Registerreima tviler jeg på om det er, for det skal visst bråke noe veldig om den ryker. Det kan være vann i bensina. Det kan være rusk i fordeleren. Det kan være dårlig batteri. Og masse annet som jeg ikke kan noe om. Et verksted er riktig sted for en syk bil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 30. januar 2004 #3 Del Skrevet 30. januar 2004 Kanskje kjøpe kondensfjerner å helle på tanken? Biler stopper av kondens i bensinen, så det kan være verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. januar 2004 #4 Del Skrevet 30. januar 2004 Kondolerer... :trøste: Klem fra din "snartnabo" - som ikke kan døyten om biler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. januar 2004 #5 Del Skrevet 30. januar 2004 etter som det var problemer med giringa så ligger vel problemet i den retning.. gitkasse eller noe i mototen som har med giring å gjøre.. (uvitende lille liv prøver bare å gi litt råd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 31. januar 2004 #6 Del Skrevet 31. januar 2004 Er dette en innsprøytningsmotor eller en forgassermotor? Og hvordan "sliter under giring"? Trenger ikke være noe hokus pokus, men det kan fort bli alvorlig om den ikke har hatt godt vedlikehold. Kan disse motorene, B230(A-E) ut og inn, så fortell fortell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 31. januar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 31. januar 2004 Hei igjen Nå har venninna mi fått den i gang igjen, pappaen hennes og mannen har skiftet batteri og noen plugger, men de mente det mest sannsynlig var kondens i forgasseren. Så nå går bilen, enn så lenge Men tusen takk for all hjelp, får heller komme tilbake til den, hvis den stopper igjen !! Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå