Gå til innhold

Hvor fort kan jeg legge på meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slanket meg en hel del det siste året og har nå nådd idealvekten. Problemet er at i slankeperioden holdt jeg meg helt unna godteri og usunn mat. Dette er noe jeg angrer på nå i ettertid, fordi jeg har savnet snop, og 1-2 ganger i uken får jeg rett og slett godterikick og spiser da store mengder godteri + boller. Det har ikke gitt utslag på vekten enda, men føler jeg kommer til å legge på meg av det. Er dette isåfall tilfellet? Kjenner mange slanke som spiser godteri når det passer dem, og de går ikke opp. Ellers spiser jeg meget sunt til hverdags, ikke noe junk food eller rask ferdig middag, men mat laget fra bunnen av. Men så setter søtsuget inn, og da er det gjort.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slanket meg en hel del det siste året og har nå nådd idealvekten. Problemet er at i slankeperioden holdt jeg meg helt unna godteri og usunn mat. Dette er noe jeg angrer på nå i ettertid, fordi jeg har savnet snop, og 1-2 ganger i uken får jeg rett og slett godterikick og spiser da store mengder godteri + boller. Det har ikke gitt utslag på vekten enda, men føler jeg kommer til å legge på meg av det. Er dette isåfall tilfellet? Kjenner mange slanke som spiser godteri når det passer dem, og de går ikke opp. Ellers spiser jeg meget sunt til hverdags, ikke noe junk food eller rask ferdig middag, men mat laget fra bunnen av. Men så setter søtsuget inn, og da er det gjort.

Herregud, du må jo bare la være å spise store mengder godteri og boller to ganger i uka, det er ingen som tvinger deg! kLART DU LEGGER PÅ DEG AV DET!

Gjest Tekola
Skrevet

Alt med måte, er det noe som heter. Lær deg å begrense deg, så vil du kunne kose deg uten å sprette opp i vekt igjen. :)

Gjest Meridius
Skrevet

Om du går i kaloriunderskudd i hverdagene og har kalorioverskudd 1-2 ganger i uka. Kan du faktisk gå i null.

Skrevet

Diett.no Der kan du legge inn hva du spiser og få en faktisk oversikt over det meste. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...