Gå til innhold

Brudebukett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg trenger litt hjelp. Jeg skal gifte meg i ambasaden i Paris til høsten. Jeg har veldig lyst på både blomster og slør. Buketten ønsker jeg at skal være hvite calla liljer (eller Arum Lillies som jeg så det stod i et engelsk blad), men jeg finner ikke noe bilder av de noe sted. Har noen av dere sett bilder av brudebuketter et sted? Jeg har søkt på nettet og alt og finner det ingen steder!!!!

I tillegg så lurer jeg på hva dere synes om det å gå med et lite slør når jeg skal gifte meg i ambasaden i utlandet? Kjolen skal være veldig enkel og lang og ikke noe skjørt ut eller noe, bare en ivory/ kremfarget lang "cocktail" kjole liksom, så jeg tenkte da at slør ville passe siden jeg blir en slik "minimalistisk brud" . Hva tror dere?

OG et spørsmål til. Når man har oppsatt hår og slør, er det da naturlig å ha en tiara eller bare festes sløret i selve håret liksom? (Er ikke så dreven på slør og alt...)

Setter pris på hjelp, assisanse og forslag. :P

Pha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

se på blomstene her så ser du sikkert mye fint...

Du kan velge selv om du vil ha slør, tiara, oppsatt hår, noen av delene, alle tre, eller ingen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...