Gjest Anna.S Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Håper alle her inne får en flott 17 mai, og hvem vet, plutselig treffer amors piler midt under potetsekk løpet eller mens man står i kø for å kjøpe en is! Nyt dagen, om den feires alene, med venner eller med familie. Hurra!!!! 1
Steinar40 Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 Det er på dager som denne at jeg virkelig er glad jeg er singel og ikke har barn hehe Men ellers takk det samme
Gjest Anna.S Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 Det er på dager som denne at jeg virkelig er glad jeg er singel og ikke har barn hehe Men ellers takk det samme hehe.. deilig å sove lenge?? Men var kjekt å ha barnefri og barn på samme tid.. og vin hos eks svigermor på kvelden.. herlig!
Papirbit Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 Litt sent nå,men håper at dere har hatt en fin dag!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #7 Skrevet 18. mai 2012 Det er på dager som 17. mai jeg hater å være singel... Overalt er det kjentfolk på min alder som stråler sammen med sin kjæreste/samboer/ektemann og deres barn. Og man tenker at man så gjerne skulle vært en av dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå