Mrs. B Skrevet 30. januar 2004 #1 Del Skrevet 30. januar 2004 Er det noen her inne som har Ribba rammer fra Ikea på badet? Har et par liggende her som jeg tenkte kunne vært fine der, men det er jo treramme på dem så jeg er litt usikker på om de tåler det? De vi har er forresten de sorte, så de er jo lakkerte da..? Noen som har gjort erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 30. januar 2004 #2 Del Skrevet 30. januar 2004 Det kommer vel an på hvor på badet du har tenkt å henge de. Hvis du henger de i "tørrområdet" (ved do, vask etc.) bør det vel gå bra, mens i dusjen derimot Vi holder på med badet nå, og vi skal ha bl.a parkett (evt. skipsgulv) og trespiler på gipsvegger i tørrsonen. Har forresten de rammene selv i svart, og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 30. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 30. januar 2004 Skal jo ikke henge de i dusjen selvfølgelig, men badet er ganske lite... ca. 6m2, så fuktig blir det på alle veggene.. men de skal henge på den som er lengst borte fra dusjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #4 Del Skrevet 30. januar 2004 Treverk har ikke noe problem med å bli fuktig (ikke vått) så lenge det har mulighet til å bli kvitt vannet igjen. Altså ventiler badet godt. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 30. januar 2004 #5 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har masse innrammet kunst på badet mitt - og det holder seg like fint uansett hvor mye dugg det blir. Har ikke Ikea-rammer, men tror at tre er tre og at du trygt kan henge dem opp. Jeg tar heller sjansen på at de blir ødelagt enn å ha et bad uten bilder ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå