Gå til innhold

Føler meg som den eneste single

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 26 år gammel jente/kvinne som har flyttet hjem til hjembygda for å jobbe, etter 6 år som student i inn- og utland. Selv om jeg trives veldig godt i jobben, begynner det å tære både på trivselen og selvtilliten at jeg er den eneste single her på min alder:( I kveld var jeg ute på "byen" på første gang på lenge og følte meg som verdens eldste og mest patetiske person der jeg festet blant russ og folk i tidlig 20-årene. Selv om jeg er en person som trives godt som singel og klarer meg fint på egenhånd begynner jeg å føle meg ensom og sær siden jeg er den eneste blant vennene og kollegene mine som fortsatt er singel. :tristbla:

Vet ikke helt hva jeg vil oppnå med dette innlegget, kanskje å høre fra noen andre single på min alder? Eller at det fortsatt er håp om å finne en mann, selv om det virker som om alle som er verdt å satse på er opptatt? :usikker:

Videoannonse
Annonse
Gjest Nuppdupp
Skrevet

folk flytter jo på landet når de stifter familie. kom deg til byen :)

Skrevet (endret)

folk flytter jo på landet når de stifter familie. kom deg til byen :)

:jepp:

Endret av *melis*
AnonymBruker
Skrevet

:jepp:

Vet at det har noe å gjøre med at jeg bor på bygda, men slik situasjonen er så har jeg egentlig ikke så mye valg akkurat nå. Så får jeg heller prøve å gjøre det beste ut av det, selv om det føles ut som om jeg ofrer det å finne en kjæreste :forvirret:

Skrevet

Vet at det har noe å gjøre med at jeg bor på bygda, men slik situasjonen er så har jeg egentlig ikke så mye valg akkurat nå. Så får jeg heller prøve å gjøre det beste ut av det, selv om det føles ut som om jeg ofrer det å finne en kjæreste :forvirret:

Hvis det ikke finnes noen aktuelle (og ledige) kandidater der du bor så har du bare tre muligheter.

Enten vente til noen (bra nok) blir ledig.

Eller vente på å treffe en eller annen helt tilfeldig et eller annet sted.

Eller forsøke på Internettdating. Innenfor en 20 mils radius selvfølgelig.

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg hadde satset på internett dating. Kanskje finner du en mann som er flyttbar :)

Skrevet

Kanskje finner du en mann som er flyttbar :)

Hvis hun selv ikke er flyttbar så er dette ett absolutt krav som ikke må undervurderes.

Skrevet

Enig i det som blir sagt om at det er vanskeligere å være singel i en bygd/tettsted enn i en litt større by... Av de jeg har kontakt med på Facebook fra mitt "hjem"sted har samtlige samboer og/eller barn. Kunne ikke ha bodd der, nei... Hadde følt meg som et utskudd

Er det ingen utesteder på dette stedet med litt mer voksent klientell? Det er garantert NOEN i samme situasjon som deg, prøv å pek dem ut og bli kjent med dem

(Og så kan du jo alltids henge rundt på sære nettforumer istedenfor å gå ut, mye billigere!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...