Portvinpiken Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Bra noen har lagt den ut her også! Godt tiltak for info og absolutt på sin plass :-). Forøvrig er jo 17. mai den dagen det er minst folk ute i skog og mark så det er perfekt for å ta en hyggelig tur med hundene å få gå litt i fred :-) 2
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 Hundene mine har det best hjemme på 17.mai
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 hundene må være med på 17.mai, men de er ikke med i byen eller toget..men når folk kommer hen for å spise middag+++ er de selvfølgelig med det er bare stas.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 Her blir toget observert på good avstand og en pose med godbiter og sikkert en pølse. Men så bor jeg på landet, så ikke så mye mas og kjas her. Synes synd på hundene som blir dratt inn i store folkemengder som tydelig er stressa eller apatiske. Folk må jo se hvor fin vofsen blir med bunad og slufse
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #7 Skrevet 17. mai 2012 Pelsen trives godt med mennesker og liker oppmerksomhet så den blir som de siste 6 årene med på 17 mai.
Gjest Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 Problemet med slike lapper er at de som kunne trengt å sett de og lest de ikke bryr seg Her var Terho med ut i dag, mest interessert å leke istedenfor å se på toget, og ungene på skolen fikk klappe, kose og dille så mye de ville, for de hadde pølse og det var andre hunder der man kunne se på! Han er bare året gammel, men brydde seg verken i fjor eller i år
Gjest Loverdose Skrevet 17. mai 2012 #9 Skrevet 17. mai 2012 Jeg holder bikkja mi inne, er heller hjemme sammen med han fremfor å dra han med ut i folkemengden. Han blir så utrolig stresset av mye folk stakkars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå