AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Langt inne i oss bor det et troll som heter hevn. Det trollet er stort og farlig om det slippes ut. Det bor i oss alle,men ikke alle slipper det ut. Til mer voksen du blir, til mer erfaring får du, du blir sikrere på deg selv osv. Har ikke alle følt den hevnlysten? Det er vel ved brå brudd en hører om slikt. Kan nevne mitt eget hevntokt. Jeg var ung ca 23. Hadde samboer og barn. Han beg. å forsvinne hjemmefra. Fikk vite at han satt på resturant med en dame, kjørte taxi hjem til henne. Han oppførte seg merkelig. Jeg vr hjemmeværende og hadde ikke LAGT IGJEN EN KRONE TIL MEG. Tiden gikk, og med hjelp av foreldre en periode gikk det på et vis. Han kom fortsatt ikke hjem. Så da hadde han flyttet rett ut til henne. Hva gjør man da? Sjalusien kom fort, selv om det ikke hadde vært hos meg tidligere. Jeg pakket alle hans saker i esker og sekker. Abselutt alt. Møbler og deling av hus måtte naturligvis vente. Leide en bil og to kjente, som ikke de kjente. Ba de kjøre det hjem til henne. Hun bodde i tredje etasje i en blokk. Ga instruks om at de fikk ikke gå før det åpnet da de ringte på. Alle esker var merket med navnet hans. Joda, damen åpnet,å han bodde ikke der sa hun. Da får vi la det stå der til han kommer da, sa de. Så de satte det gjen i fellesoppgangen på 3 avsats. Gikk 5 min så ringte tlf...han rasende på meg????? Hvor ringer du fra nå da,sa jeg? Klikk. Alt måtte han dra inn i leiligheten hennes. Vi bodde i en liten by,så alle viste at han hadde flyttet inn der, bare ikke meg. Så neste dag,så var plan to klar. Jeg pakket alle regninger som hadde forfalt ved utflyttingsdato. Hennes mor arbeidet på et kontor midt i byen på gatenivå,så jeg kunne se rett inn der. Jeg dro ikke hjem til de, for det ble for langt for meg uten taxi. Sørget for å gå inn på kontoret da det var to-tre kunder der,og en ansatt til. Sa noe sånt: Kan du få levert den til zzz-------zzzz når du skal til datteren din? Det var ingen kommentar eller spørsmål da jeg oppga navnet,så der fikk jeg bekreftelsen. Du skjønner han reiste ifra masse regninger da han dro,han la ikke igjen penger til mat engang. De regningene er forfalt,så det er best han får de før han og din datter med navn bruker pengene opp på resturanter og taxi hver kveld. Kjerringa var sprutrød,sa ikke et j...ord. Kjerringa viste at dattera fikk ssoislhjelp etter sitt eget brudd. Hun hadde ikke fått seg jobb etter bruddet. (en anbo fortalte det) Så når jeg oppsøkte sosilakontoret,så måtte jo jeg si hva som hadde skjedd. Han dro med alle pengene,og har flyttet. De ville ha hans nye adr. Jeg oppga co adr med hennes navn. Hurra Så der fikk hun heller ikke mere sosialhjelp pga hun hadde en å dele utgifter memd. Han var jo ikke intr. for henne lenger. Det ble slutt på resturnter,taxi og hurraturer. Han måtte betale meg bidrag. Forholdet deres tok slutt etter to mnd. Så mye var det verd i forhold til familien han forlot. Den gang kjente jeg hvor godt det gjorde meg etterpå. Herlig Nå er jeg mere voksen, og har nok villet tatt hevn på en mer raffinert måte. HI Hi 12
Gjest Mike Tyss Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Hell hath no fury like a woman scorned...
Pene sko... Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 Det er mye jeg kunne ønsket å hevne meg for, men som regel gjennomfører jeg det aldri. De få gangene det skjer sier jeg det på en indirekte, subtil måte som krever at motparten har noen hjerneceller for å forstå det underliggende budskapet, og det faktum at jeg faktisk fornærmet deg nokså grovt.
kaprifolen Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 Jeg likte din variant, TS! Du gjorde jo faktisk ingenting galt!
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 Hehe, husker jeg måtte la sykkelen min overnatte i skuret til vgs. skola mi en gang, fra fredag til lørdag. Ikke smart siden skola står midt i sentrum, tar litt selvkritikk for det. Sykkelen min ble seff ramponert i løpet av natta og jeg visste at en anmeldelse aldri ville føre frem. Når en gal mann som hogg i dørene til folk med øks ikke var alvorlig nok for politiet å ta grep så var i alle fall ikke en ramponert sykkel det. Så jeg tok saken i egene hender. Jeg gikk rett over gata hvor det var et sykkelverksted (enmannsbedrift), og jeg var ofte innom der med sykkelen opp igjennom åra, så han visste godt hvem både jeg og sykkelen min var. Jeg hadde vært der så mange ganger at jeg visste han hadde et videokamera utfor butikken og det pekte mot skuret. Jeg håpet kanskje det hadde fanget opp den eller de som herpa sykkelen. Så jeg spurte om han kunne se etter på opptakene om han kunne se noe. Det kunne han Så jeg fikk en kopi, tok noen screenshots og i min lille by fant jeg jo fort ut hvem det rasshølet på videoen var. Jeg spurte så mannen på sykkelverkstedet for et omslag på hva det ville koste å få fikset sykkelen og tok en kopi av det. Jeg gikk så inn på skola til idioten på videoen og konfronterte ham med bevisene. Jeg sa han hadde to valg; enten betalte han for reparasjonene for sykkelen, eller så anmeldte jeg han til politiet. Han ble fly forbanna og klikka bananas, og truet meg med både det ene og det andre(noe han aldri fikk vite var at jeg tok opp samtalen på mobilen ) Han mente så at jeg drev med utpressing. -Pisspreik, sa jeg, -jeg har ingenting til overs for deg, men gjør deg likevel en tjeneste. Vi kan gjøre opp privat slik at ingen får vite noe, eller jeg kan ta det til politiet slik at du får det på rullebladet. Dagen etter fikk jeg en konvolutt full av cash;) Han ville jo selvsagt ha cd'n med videoen og screensshota jeg tok. Ja, for jeg tok jo ikke en kopi, moron:P 11
Theoline Skrevet 17. mai 2012 #7 Skrevet 17. mai 2012 Så jeg tok saken i egene hender. Jeg gikk rett over gata hvor det var et sykkelverksted (enmannsbedrift), og jeg var ofte innom der med sykkelen opp igjennom åra, så han visste godt hvem både jeg og sykkelen min var. Jeg hadde vært der så mange ganger at jeg visste han hadde et videokamera utfor butikken og det pekte mot skuret. Jeg håpet kanskje det hadde fanget opp den eller de som herpa sykkelen. smart!
eva-80 Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 Jeg kom i konflikt med min egen mor som kom fra utlandet for å besøke meg.Jeg kjøpte henne billettene og tok ut 2 uker ubetalt ferie for hennes skyld. Krenkelsen og den sårende oppførselen hennes mot mine barn var såpass grov at jeg bestemmte at jeg avslutter all kontakt med henne. Hun dro til min bror ( som hadde verken midler eller tid som han ønsket å bruke på henne ) . Jeg har heller ingen kontakt med han på lange tider da vi kommer veldig dårlig overens. Hun måtte tilbringe 2 uker hos han ubedt og uplanlagt, måtte bli med på jobben hans ( avislevering om natten på vinteren ) , da han visste ikke hva han skal gjør av henne. Før hun skulle reise kansellerte jeg billetten hennes ( uten å si ifra seff. ), og når hun møtte opp kl 5 på flyplassen kunne hun ikke reise. Brorsjan hadde ikke råd til ny billett, og hun måtte tilbringe nye 10 dager slik. Det var nok ikke behagelig å måtte forklare seg på arbeidsplassen hennes tenker jeg hvorfor hun ikke kom hjemog på jobb til avtalt tid. Det var min hevn og jeg godtet meg mens jeg utførte det, for jeg slå 2 flyer i ett smekk Vi har heller ingen kontakt siden med noen av dem, og kommer heller ikke på tale .
Gjest Yellow Taxi Skrevet 17. mai 2012 #9 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Krenkelsen og den sårende oppførselen hennes mot mine barn var såpass grov at jeg bestemmte at jeg avslutter all kontakt med henne. Oj oj Er det lov å spørre hva det var? Endret 17. mai 2012 av Yellow Taxi
eva-80 Skrevet 17. mai 2012 #10 Skrevet 17. mai 2012 Oj oj Er det lov å spørre hva det var? bare i pm om det er greit for deg.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #11 Skrevet 17. mai 2012 Krenkelsen og den sårende oppførselen hennes mot mine barn var såpass grov at jeg bestemmte at jeg avslutter all kontakt med henne. Hun dro til min bror ( som hadde verken midler eller tid som han ønsket å bruke på henne ) . Jeg har heller ingen kontakt med han på lange tider da vi kommer veldig dårlig overens. er hun i det hele tatt 10% av hvordan bestemoren min oppfører seg skjønner jeg deg meget godt! og jeg synes det er meget bra du tar ansvar å beskytter barna dine for slike mennesker.blodsbånd eller ei folk må oppføre seg! 1
eva-80 Skrevet 17. mai 2012 #13 Skrevet 17. mai 2012 er hun i det hele tatt 10% av hvordan bestemoren min oppfører seg skjønner jeg deg meget godt! og jeg synes det er meget bra du tar ansvar å beskytter barna dine for slike mennesker.blodsbånd eller ei folk må oppføre seg! Takk, ja, dessverre er det slik noen ganger. blodsbånd sluttet jeg å bry meg om for flere år siden, de i familien som elsker og respekter meg og min familie er velkommen, resten kan forsvinne. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #14 Skrevet 18. mai 2012 Litt spesielle hevner her, så tar som anonym... Kjente en gang en mann som viste seg å være totalt psykopat i ordets rette forstand. Han gikk fra å være en morsom og verdsatt kollega og kamerat i gjengen, til å bli slem mot kjæresten sin, utro, og drev underslag på jobben i kollegaers navn. Det holder å si at noe av dette gikk ut over meg. Uansett, fyren var totalt hekta på Manchester United. Typ oppriktig forbanna hvis noen våget påstå at det fantes en bedre fotballspiller enn Eric Cantona, at det fantes en sterkere fanskare enn den til ManU, eller hvis noen diffust bekjente prøvde seg på smalltalk om hvilket lag han heiet på (dumt spørsmål, nemlig). Og hvis de tapte en kamp, å gud bedre, da var det bare å drite i å prate til han! Sikker på fyren hadde droppet sin egen bestemors begravelse hvis det kræsjet med en kamp.... Han oppførte seg som sagt ikke pent mot hverken meg eller andre en periode, og jeg ville bare se han vri seg litt... SÅ jeg dekket bilen hans med store supporterklistremerker for Liverpool! 5
eva-80 Skrevet 18. mai 2012 #15 Skrevet 18. mai 2012 Litt spesielle hevner her, så tar som anonym... Kjente en gang en mann som viste seg å være totalt psykopat i ordets rette forstand. Han gikk fra å være en morsom og verdsatt kollega og kamerat i gjengen, til å bli slem mot kjæresten sin, utro, og drev underslag på jobben i kollegaers navn. Det holder å si at noe av dette gikk ut over meg. Uansett, fyren var totalt hekta på Manchester United. Typ oppriktig forbanna hvis noen våget påstå at det fantes en bedre fotballspiller enn Eric Cantona, at det fantes en sterkere fanskare enn den til ManU, eller hvis noen diffust bekjente prøvde seg på smalltalk om hvilket lag han heiet på (dumt spørsmål, nemlig). Og hvis de tapte en kamp, å gud bedre, da var det bare å drite i å prate til han! Sikker på fyren hadde droppet sin egen bestemors begravelse hvis det kræsjet med en kamp.... Han oppførte seg som sagt ikke pent mot hverken meg eller andre en periode, og jeg ville bare se han vri seg litt... SÅ jeg dekket bilen hans med store supporterklistremerker for Liverpool! den var jævla god :) alle har sine svake punkter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #16 Skrevet 26. juli 2013 *Dytt* Anonymous poster hash: 6a99d...56d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå