Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ble slutt mellom meg og samboeren rett etter fødselen, men vi har hele tiden hatt masse kontakt. Mitt største ønske i verden er at vi skal bli sammen igjen, men det ser ut som at det kan ta sin tid. Vi har ikke hatt sex på nesten ett år og i det siste har hun fortalt meg at sexlysten har kommet igjen og at hun begynner å føle sexbehov. Dette beskriver hun som et generelt sexbehov som ikke har noe med meg å gjøre.

Hvordan vil det da fungere hvis vi feks har sex bare for sexens skyld (uten at det skal bety noe mer)? Siden jeg fremdeles er svært forelsket er dette veldig vanskelig for meg. På den andre siden er jeg redd for at hvis det kun er snakk om et fysisk behov og jeg ikke stiller opp så må behovet stilles andre steder...

Dette vil ihvertfall gjøre forholdet oss i mellom mye mer komplisert... I det siste har jeg fått mer og mer inntrykk av at hun ser på meg som en kompis og ikke som en potensiell partner. I tillegg får hun hele tiden meldinger og samtaler fra eks'en på en telefon vi bruker felles.

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg ville ikke hatt sex om det er alt hun vil ha.. Snakker av erfaring.. Det gjør det bare værre for deg.

Skrevet

Du sier du fortsatt er forelsket i henne, da er det lurt å holde seg unna for å unngå å bli såra om det kun er fysisk kontakt hun er ute etter.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hold deg unna! Du vet at du fortjener noe som er bedre enn dette!
Skrevet

Litt vanskelig å svare på... :-? Ble det slutt mellom dere pga at dere ikke hadde sex lengre? Ett forhold bør jo bestå av en del mer enn bare sex, selv om sex også er viktig.

Har hun fått tilbake lysten på deg eller lysten på sex generelt?

I ditt tilfelle så er vel dette det avgjørende. Etter min mening så kan ikke ett forhold bygges med kun sex som fundament, men det kan jo for all del være en bra start...

Tror du skulle sette deg ned med eks`en din å ta en skikkelig prat om hvor dere står. Bedre å være føre var enn å sitte med postkasse full i skjegg etterpå.. :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...