Gå til innhold

O.B tamponger

Anbefalte innlegg

Gjest Zalomine
Skrevet

Skulle jeg hatt noen gamle ob hjemme skulle jeg gladelig gitt dem bort, jeg likte dem IKKE!

Jeg foretrekker uten tvil de nye ja. Loer ikke spesielt for meg akkurat. Vel, jeg foretrekker uansett always jeg da, mest fordi jeg LIKER at de er små. (p-pillemens er liten, da vil man ha de små.... så man kan bruke dem litt mer enn den 1. dagen...)

Men gamle ob... jeg har aldri likt dem. ble glad da de byttet dem ut jeg.

Gjest bare lille meg...
Skrevet
Tja, man har jo det sagnomsuste damebegeret..

æsj!!

Det damebegeret virka kvalmt da.... :o

Skrevet

OB lekker ja - som et helvete. Og da er ikke lodotten full en gang :x

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

JEG har en i meg akkurat nå, og den loer ikke etter den er fora med blod ser du! Den er ekkel først, og ser helt faen ut, men de er ikke så gale :blunke:

Skrevet

Legg merke til at bestillinger av damebegeret faktisk blir ekspedert av sykepleier. Til den nette sum av nesten 600,- (porto inkludert) - makan til røverkjøp!!!! :hoho:

Skrevet

Gruer meg nesten til å prøve jeg, etter "anbefalingene" her inne. Har egentlig brukt Tampax i alle år, og OB sånn av og til, men ville nå gå over til noe annet fordi Tampax er fryktelig klønete å ha med seg. Men det var kanskje et dumt valg? :klø:

Skrevet

Jeg synes nye o.b. virker så "trå" ved innføring jeg, sånn sett var gamle o.b. MYE bedre :(

Gjest Zalomine
Skrevet

Og jeg mener motsatt, gamle ob var vanskelige å få inn, de nye er mye lettere, de er ikke så lange, og med avrudnet tupp, så det er ikke så ubehagelig å putte den inn.

Skrevet

Godt det er noen som er enige med meg, Fredagsbarn. :briller:

Skrevet

Jeg synes ikke innføringshylsen til Tampax er skarp, derimot er det en annen svært negativt ting med Tampax og det er at de utvider seg kun i lengden og ikke i bredden. Ikke spesielt praktisk akkurat. Test ut noen forskjellige tamponger i vann og se hvordan de utvider seg, det har faktisk en del å si med tanke på hvor behagelige de er og spesielt også lekkasje.

Jeg har aldri opplevd lekkasje med Tampax, de passer meg kjempefint. Andre tamponger utvider seg jo så mye at man nesten ikke får de ut jo!

Skrevet

Nye OB er helt forferdelige.

Det skulle vært mulig å få sagt i fra om at dette er en flopp - omtrent alle jeg har snakket med, er enige - hvordan kan de tjene på dette?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Den gangen jeg først prøvde tamponger, prøvde jeg tampax - fordi de skulle være lettere å føre inn osv. Men skitt som de loa! Følte at jeg måtte karde understellet og strikke sokker av ulla etterpå... Da jeg oppdaga ob, ble jeg frelst. Men så lagde de den NYE ob, med gjenger og gudene vet hva. Den loer, den lekker, den har ekkel sånn åpnesak på plasten sin... Men den har blitt fryktelig billig, så jeg fortsetter med den. Kanskje jeg er dum?

• 6 år senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

den gamle OBen er tilbake i hylla! *hamstre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...