Gjest Kanelus Skrevet 29. januar 2004 #1 Skrevet 29. januar 2004 Jeg irriterer meg mer og mer for hver dag som går over de nye O.B tampongene som kom for en stund siden. Disse fantastiske små hvite tampongene skal liksom ikke loe, hehe sier jeg bare. Det må jo være en spøk. Etter å ha brukt de en stund vurderer jeg å slutte, man kan jo regn med å bli full av lo. Er det noen som har hatt de samme plagene? Jeg merka ikke denne forferdelige loinga på de forrige som O.B hadde. :evil:
Gjest Moonshadow Skrevet 29. januar 2004 #2 Skrevet 29. januar 2004 Helt enig, de har blitt helt jævlige.. Always sine er faktisk bedre.
Gjest bare lille meg... Skrevet 29. januar 2004 #3 Skrevet 29. januar 2004 Føler nesten at jeg drar ut en lo-dott jooo.... De er skikkelig dårlige! Enig i at always sine er bra!
Gjest Étoile Skrevet 30. januar 2004 #4 Skrevet 30. januar 2004 En ting er at de loer, noe ganske værre er at de lekker! Irriterer meg gang på gang at det drypper i trusa, og når jeg bytter så er ikke tampongen full engang! Det virker som om det renner rettt forbi tampongen (sikkert pga de hersens "buede kanalene"), selv om tampongen ikke er full. Always er litt bedre, men savner gamle o.b. jeg...
Gjest GreenSky Skrevet 30. januar 2004 #5 Skrevet 30. januar 2004 Jeg synes ikke at de loer, jeg. Men jeg har merket at de lekker ja, så jeg bruker alltid truseinlegg/bind i tillegg. :-?
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2004 #6 Skrevet 30. januar 2004 Ja de både loer og lekker. Jeg Synes ikke Always sine er noe bedre igrunn... Så jeg er på utkikk etter et annet produkt, bare jeg slipper å bruke bind hele mens perioden. Hel håpløst at O.B. skulle gå fra å være perfekt til å være så dårlig bare fordi det er slik standaren er i andre land(Var det ikke noe slikt de svarte når man tok det opp med distrubitørene?) Så har noen et godt forslag til å slutte med O.B. og Always tar jeg gjerne i mot svar! :evil:
starie Skrevet 30. januar 2004 #7 Skrevet 30. januar 2004 Jeg bruker tampongene fra Tampax med innføringshylse. Jeg har aldri i løpet av mine år med mens opplevd lekkasje med disse tampongene, men de må byttes litt oftere enn andre siden de ikke vider seg like mye ut.
Mrs. B Skrevet 30. januar 2004 #8 Skrevet 30. januar 2004 Var det ikke noen her inne som mente at FirstPrice tampongene var veldig like de gamle OB-ene? Eller husker jeg feil?
Saeria Skrevet 30. januar 2004 #9 Skrevet 30. januar 2004 Henger meg på.. O.B er helt grusomme! :evil: Lo rester kommer jo ut i flere dager etterpå! :o Alt jeg kan si er tusen takk til O.B som ordnet det slik at jeg måtte løpe på apoteket etter Canesten! Canesten er også usj.. men det funker da til sitt bruk...
Lillebi Skrevet 30. januar 2004 #10 Skrevet 30. januar 2004 Jeg synes FirstPrice-tampongene fungerer greit. Ja, minner mer om de gamle OB. Always synes jeg er så små og harde...
Gjest Virvel Skrevet 30. januar 2004 #12 Skrevet 30. januar 2004 Nok en gang: Hvordan i all VERDEN får dere tampongene til å loe?!? Jeg skjønner det bare ikke! De nye O.Bene er supre, spør du meg. Hvis jeg er litt fuktig på fingrene når jeg tar plasten av tamongen, hender det at det løsner et fiber eller tre, men det er da ikke lo! :o Hva er det dere gjør med dem, egentlig?
Væren Skrevet 30. januar 2004 #13 Skrevet 30. januar 2004 Man trenger ikke å gjøre noe med dem; de greier å loe helt av seg selv! De lekker også, ja! Jeg synes også de gamle var mye bedre, tenkte aldri over at de loet, jeg! Tampax har jeg aldri prøvd, ei heller Always eller first price. Har liksom alltid kjøpt OB. Innføringshylsa på Tampax virker skarp og skummel, er det ikke som et stivt papir-rør, da? Jeg tror nok heller ikke at tamponger er spesielt lurt mht. at det er lett å få soppinfeksjon, men det er så forbasket deilig å slippe å bare bruke bind...
Arkana Skrevet 30. januar 2004 #14 Skrevet 30. januar 2004 Man trenger ikke å gjøre noe med dem; de greier å loe helt av seg selv! De lekker også, ja! Jeg synes også de gamle var mye bedre, tenkte aldri over at de loet, jeg! Tampax har jeg aldri prøvd, ei heller Always eller first price. Har liksom alltid kjøpt OB. Innføringshylsa på Tampax virker skarp og skummel, er det ikke som et stivt papir-rør, da? Jeg tror nok heller ikke at tamponger er spesielt lurt mht. at det er lett å få soppinfeksjon, men det er så forbasket deilig å slippe å bare bruke bind... Jeg synes ikke innføringshylsen til Tampax er skarp, derimot er det en annen svært negativt ting med Tampax og det er at de utvider seg kun i lengden og ikke i bredden. Ikke spesielt praktisk akkurat. Test ut noen forskjellige tamponger i vann og se hvordan de utvider seg, det har faktisk en del å si med tanke på hvor behagelige de er og spesielt også lekkasje.
huzky Skrevet 30. januar 2004 #15 Skrevet 30. januar 2004 I sammenheng med lanseringen av den nye OBen, husker jeg at ei som arbeidet i OB ble intervjuet på TVen. Hun sa da at de tidligere lo-frie OBene skulle bli endret for at de skulle lekke mindre. Da gikk det ut over loingen. ... vet ikke helt jeg :-) Jeg bruker fortsatt OB. Men er nødt til å bruke truseinnlegg/bind i tillegg til tampongene. Grunnen til at jeg ikke bruker always, er at jeg synes de er så harde.
Gjest Starya Skrevet 30. januar 2004 #16 Skrevet 30. januar 2004 Så har noen et godt forslag til å slutte med O.B. og Always tar jeg gjerne i mot svar! :evil:Tja, man har jo det sagnomsuste damebegeret..
Gjest bare lille meg... Skrevet 30. januar 2004 #17 Skrevet 30. januar 2004 Var det ikke noen her inne som mente at FirstPrice tampongene var veldig like de gamle OB-ene? Eller husker jeg feil? syns de er kjempe bra!
Gjest sexysadie Skrevet 30. januar 2004 #18 Skrevet 30. januar 2004 Jeg leste om det begeret, men føler ikke for å prøve det.
Gjest Poirot Skrevet 30. januar 2004 #19 Skrevet 30. januar 2004 syns de er kjempe bra! Jeg liker de, men mest fordi de er så billige. Ingenting er som gamle ob...
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #20 Skrevet 30. januar 2004 Vil bare si i fra om at jeg har 2 pakker med den gamle typen OB hjemme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå