Gå til innhold

Så dere nyhetene??

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow
Skrevet

En svensk pastor som er mistenkt for drap på sin kone. Han sier vi ikke burde få bedøvelse ved fødsel pgr av at smærtene ved fødselen er gud sin straff til oss for de syndene vi begikk når vi ble gravide. Helt utrolig :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:forvirra: Det var da sterke ord!

Hadde enda moren hans kommet på den tanken, så hadde vi kansje hatt en sprø pastor mindre her i verden.

Det kan nok være mye som ikke tåler dagen lys som foregår i små lukkede sektsamfunn. Jeg tenker da på mishandling og undrekuelse av kvinner og barn. :roll:

Skrevet

Det er så mye galskap i verden. :roll:

Skrevet

Hadde enda moren hans kommet på den tanken, så hadde vi kansje hatt en sprø pastor mindre her i verden.

Du Irka du Irka..... :ler:

Du får sagt det du.......

Skrevet

:ler: Godt poeng...

Ja, slike sekter er skumle greier..

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det jeg ikke fatter er at dama som er elskerinna hans faktisk turte å være nettopp det etter at han hadde tatt livet av TO koner... Aner vi et mønster her tro...

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det bare kvinnen som synder når de har sex?

Er dette samme pastoren som sa at kvinnen skal stille opp for mannens lyster når han vil? Isåfall oppfordrer han jo til synd..?

Verden er gal..

Skrevet

Ufatteleg trist. At ein leiar utnyttar folk på den måten er uansett tragisl - for meg vert det endå værre når det er snakk om ein åndeleg leiar (pastor, prest, sjelesørgar...). Dette fordi den personen er ein som skal rettleie, ha ansvar for og fylgje opp personane i menigheten - og som får ein del tillit. Her ser det vel ut til at han har fått ein del for mykje tillit - og misbrukt dette grovt.

Og leiarane i menigheten hevdar hardnakka at han ikkje har gjort det, og ser lyst på situasjonen...

Ja, rett og slett trist.

(Og trist for pinsebevegelsen - dei kjem nok til å oppleve ein del skepsis no, som dei nok ikkje har fortent - dei har jo vore bekymra for denne menigheten lenge, og vore i samtalar med pastoren...)

Skrevet

(Og trist for pinsebevegelsen - dei kjem nok til å oppleve ein del skepsis no, som dei nok ikkje har fortent - dei har jo vore bekymra for denne menigheten lenge, og vore i samtalar med pastoren...)

Det som kommer fram om denne mannen og denne menigheten er jo så ekstremt at jeg tror de fleste oppegående mennesker klarer å se at her har det vært en sekt på fullstendig villspor................og pinsevenner er nok like sjokkert over det som kommer frem her som de fleste andre...

Pinseledere i Sverige har bedt om at menigheten nedlegges. Hvis ikke er det jo en mulighet for at de eksluderes fra pinsebevegelsen.......

Skrevet

Æsj for en ekkel sak, jeg hørte også lydopptakene av den såkalte "pastoren" på TV2 nyhetene i går kveld. Og han har selvsagt giftet seg med unge naive kvinner som nå er døde begge to.

Motbydelig fyr!

Skrevet

En venn av meg sa at døden var det beste som kunne skjedde disse to kvinnene i den situasjonen de var i- jeg er langt på vei tilbøyelig til å være enig med ham i det.

Skrevet
En venn av meg sa at døden var det beste som kunne skjedde disse to kvinnene i den situasjonen de var i- jeg er langt på vei tilbøyelig til å være enig med ham i det.

Dummeste jeg har hørt.

Finnes mange som har kommet seg ut av sekter.

Skrevet

Ung kvinne fanget i ett ekteskap med en manipulerende og sexgal pastor, liten by, få mennesker, mange ser på pastoren som Jesus selv, lite eller ingen kontakt med familien hjemme i Norge.....

Jeg ville heller vært død enn å ende opp slik.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Med rette hjelpa så har de nok klart å kommet seg ut av det ja.. Krever tid og styrke men det går nok.

Skrevet
Ung kvinne fanget i ett ekteskap med en manipulerende og sexgal pastor, liten by, få mennesker, mange ser på pastoren som Jesus selv, lite eller ingen kontakt med familien hjemme i Norge.....

Jeg ville heller vært død enn å ende opp slik.

Du kan snakke for deg selv, men ikke si at å bli drept var til det beste for noen du ikke kjenner.

Skrevet
En svensk pastor som er mistenkt for drap på sin kone. Han sier vi ikke burde få bedøvelse ved fødsel pgr av at smærtene ved fødselen er gud sin straff til oss for de syndene vi begikk når vi ble gravide. Helt utrolig :o

Hvor er mannens straff for synden da? Her er det jo kvinnen som bærer begges straff for samleiet. Forøvrig har jeg hørt noe om at barn er guds gave til menneskene..

Skrevet

Hvor er mannens straff for synden da? Her er det jo kvinnen som bærer begges straff for samleiet. Forøvrig har jeg hørt noe om at barn er guds gave til menneskene..

Tror ikke det er samleiet som er synden vi skal straffes for her. I bibelen står det at kvinner skal føde med smerte som straff for at Eva lot seg friste i Edens Have.

Tror det er det han mener....uten at det gjør saken noe bedre i det hale tatt!!!

Skrevet

Men det beste var det som ble sagt om sex. Kvinner som ikke har lyst til å gi mannen det han har lyst på til enhver tid er egoistiske!

Jeg ville heller sagt at mannen er egoistisk dersom han presser sin kvinne til å spre beina når det passer han. :wink:

Nei..verden er noe for seg selv. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...