Amazed Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Hvordan få vekk de blåe merkene broderiene er sydd etter på bunadsskjorta? Broderiet skal være hvitt. Har prøvd Vanish, men fikk det ikke vekk på første forsøk..
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Hvitt broderi på hvit skjorte? OM det er fargeekte broderi osv, så har jeg hørt om de som har lagt skjorta i en gryte med vann og biotex, kokt langsom opp, deretter avkjølt og skylt ut såpen. Jeg ANER IKKE om det vil funke for deg og tar overhodet ikke ansvar!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Hæ? Du formulerte deg litt rart, syns jeg...
*Mocca* Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 Det har vært tegnet opp til å brodere på skjorten, og nå etter det er brodert har du problemer med å få vasket vekk denne oppstrekingen? Vet ikke hvordan du kan få det vekk, men det gjør kanskje at andre forstår bedre hva du mente?
Chiquita Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 Forsvinner det ikke etter en runde på hvitvask i maskin?
Gjest bazibaz Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 Jeg valgte å ta tiden til hjelp. Men så var det nesten ikke synlig på skjorta mi heller. Det er helt borte nå. :-)
Amazed Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2012 Beklager dårlig formulering, men jeg hadde litt dårlig tid da jeg skrev det Mocca har forstått innlegget mitt riktig: Det har vært tegnet opp til å brodere på skjorten, og nå etter det er brodert har du problemer med å få vasket vekk denne oppstrekingen? Det jeg mente var at broderiet skal være hvitt, og ikke farget. Oppstrekingen som har blitt brukt til å tegne opp broderiet er blått. Har prøvd hvitvask i maskinen, men det gikk ikke vekk. Får vel bare ta tiden til hjelp
LukaFrost Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 Jeg mener å huske at mamma la skjorta i kefir for å få vekk blåfargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå