Gå til innhold

17 mai er en travel dag,selv for de med hund.Hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan bli lang,hektisk dag, så hvordan gjør dere med hundene deres?

Ikke alle passer i byen,ikke kan du ta de med inn,ikke kan du sette de fra deg ute i det ståket.

Får lempe med kravene i forhold til turer imorgen.

Ha en fin 17 mai alle vofser

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjapp tømmetur på morningen og deretter holder de seg innendørs mens det verste står på også går vi ein tur på kvelden. Forloveden min er heime det meste av dagen likevel, så det går fint :)

Skrevet

Bruker bikkja som en gyldig unnskyldning til å ikke gjøre en dritt den 17. :) Stikker til skogs/fjells med bikkja istedet for maset i byen.

• Liker 3
Gjest Bobler
Skrevet

Jeg går en lang morgen tur med han, han er hjemme mens jeg ser på toget, så henter jeg han og drar til faren min.

Ikke noe problem overhode. Men jeg har ikke barn, og har bare meg selv å tenke på. Så jeg legger jo opp ting som jeg ønsker :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Stakk til skogs og ble der helt til ettermiddagen. Digg unnskyldning for å slippe feiring.

AnonymBruker
Skrevet

Tar med vovsen på aktivitene. Den trives med oppmerksomhet og folkemengder.

AnonymBruker
Skrevet

Tar med vovsen på aktivitene. Den trives med oppmerksomhet og folkemengder.

Tviler jeg på. Hund har ingenting i et 17mai tog å gjøre, ei heller på skoleaktivitetene til poden..,

• Liker 3
Skrevet

Vi inviterer gjester hjem på champagnefrokost, så drar vi på skogstur etterpå. Ser på det som en ekstra fridag sammen med "barna" mine :)

Skrevet

De får et par timer i skogen på morgenen. Står opp tiiidlig. Så er det hjem for å lufte en kjapptur før middag, og en tur på kvelden. Det holder. Har også hatt dem med i toget, men tror de har det bedre hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

For oss som jobber, blir det en ganske så vanlig dag. Hjem fra jobb, og ut med hunden. Tror ikke hun merker stort annet enn korpsene som skal trampe forbi utenfor.

Skrevet

Står opp tidlig, går en time med han før han blir med inn. Han er hjemme mens vi er i tog, går hjem (bor tre minutter fra der det skjer) å lufter, går opp igjen og leker. Vi spiser hos andre, så det eneste "styret" her er å kle på seg i eleve tiden :)

AnonymBruker
Skrevet

Tviler jeg på. Hund har ingenting i et 17mai tog å gjøre, ei heller på skoleaktivitetene til poden..,

Merkelig, du har aldri møtt vovsen og vet bedre enn eierne hva den liker. :fnise: Vi har ikke barn og tar ikke med hunden i toget. Vi står og ser på toget sammen med vovsen, hunden trives med det. Etter det drar vi hjem eller på besøk og hunden er såklart med.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

I dag er det så fryktelig vær så jeg og hun skal se toget fra bilen. Kjenner jeg dyret rett så sover hun i baksetet. Men hadde aldri tatt henne med ut av bilen, da hadde hun blitt døv.

Skrevet

I dag er det så fryktelig vær så jeg og hun skal se toget fra bilen. Kjenner jeg dyret rett så sover hun i baksetet. Men hadde aldri tatt henne med ut av bilen, da hadde hun blitt døv.

Nå ble jeg brått nysgjerrig på hvor høyt korpset hos deg spiller :gjeiper:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg brått nysgjerrig på hvor høyt korpset hos deg spiller :gjeiper:

Det er DRITHØYT i tillegg til at ingen av dem kan spille, det bare skriker og skjærer og tuter og blåser. Halvparten av folka i sentrum går med ørepropper, den andre halvdelen er døve folk over 70 (som sikkert ble døve etter å ha droppet øreproppene en 17mai).

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det er DRITHØYT i tillegg til at ingen av dem kan spille, det bare skriker og skjærer og tuter og blåser. Halvparten av folka i sentrum går med ørepropper, den andre halvdelen er døve folk over 70 (som sikkert ble døve etter å ha droppet øreproppene en 17mai).

:fnise:

Hjelpes :P Heldigvis hater jeg korps, så blir kun det ene som går foran i toget dyret opplever, men han bryr seg lite uansett, mer interessert i å leke! Men de bråker heldigvis ikke så mye da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...