AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Klar for morgendagen? Hva har dere gjort? Jeg har fikset huset,satt ut blomster. Flaggene ligger klar. Også flagg for uteplassen. Kake i ovnen snart,så er det henge frem tøyet. Tidlig opp i morgen. Ha en fantastisk fin 17 mai feiring alle sammen. Uansett vær.
sauen87 Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Har vært og handlet til frokosten, masse godt pålegg og drikke. (Skal spise resten av måltidene borte). Har funnet frem finklærne til ungene. Mannen skal stryke skjorten sin etterpå. Har IKKE funnet klær til meg selv, og er redd jeg ikke har noe å gå med... Får saumfare skapene etterpå. Flaggene og fløytene er funnet frem. Skal rydde siste rest når ungene har lagt seg om en halvtimes tid. Så skal jeg sitte meg ned og nyte et glass rødvin, ost og kjeks midt i uka - det må vel være lov når det er fri i morgen? :-)
lille-lure Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Jeg skulle ønske jeg var et slikt menneske som lagde kake osv osv. kjøpte blomster o vasket huset, men jeg er ikke slik Kanskje jeg blir slik når jenta vår blir større?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 Tja, skal plukke bjørk og henge ut flagg i morgen. så skal finne dem frem og styke dem nå etterpå. Skal lage en pastasalat og en kake nå i kveld, og stryke over skjorter og sløyfer. Sko skal finnes frem også. Nå skal vi ikke noe før klokken 13 i morgen så jeg stresser ikke
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 Ferdig med alt. Kake, uniform, instrument, hus, klær, skolen( er i 17-maikomiteen ). Så nå er alt klart til avreise kl 06:30 i morgen. I det minste har jeg fri fra jobben i år, selv om det er moro å jobbe 17.mai også.
Gjest notetur nomen Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 Sorry, men her er vi ikke i orden. Vi har handlet litt. Det er alt. Vi kjøpte kake, but we eated it... 1
Marikke Skrevet 16. mai 2012 #7 Skrevet 16. mai 2012 Huset er sånn stort sett i orden, mat er kjøpt inn. Påkledningen i år blir enkel, siden jeg ikke kommer inn i bunaden, så det er heldigvis ingen skjorte å stryke eller sølv å pusse. Kaken står på benken og avkjøler seg. Det gjenstår fortsatt litt rydding, pynting og borddekking, men besøket kommer ikke før til middag, så det skal gå greit.
Gjest Cessie Skrevet 16. mai 2012 #8 Skrevet 16. mai 2012 Skal vi se.... Bunadskjorter strøket - check Bunadsølv hentet i bankboksen - check Bunadsko pusset - check Godbit til bikkja - check Trombone pusset - check Noter - check Regnponcho - check Strømpebukse - check Bil støvsugd og vasket - check Flagg - check Bordbestilling på hotellet - check Jupp, jeg er klar!
Gjest notetur nomen Skrevet 16. mai 2012 #9 Skrevet 16. mai 2012 Ja, men da er i grunn alt klappet og klart her i gården også. Inklusive en ny kake. Så da kan vi feire nasjonaldag og kose oss. Ha en fin 17 mai alle, og gratulerer med dagen!
Gjest uAnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #10 Skrevet 16. mai 2012 Alt er i orden her og, nye batterier i fjernkontrollen, is i fryseren, hullet som var i skrittet på kosebuksa er sydd og tv-programmet er nøye gått igjennom og planlagt. Nå er jeg klar for morgendagen 4
Marsipan Skrevet 16. mai 2012 #11 Skrevet 16. mai 2012 Pentøyet henger klart, kaka er akkurat ferdig stekt, og flaggene er strøket. Huset ser ut som om lynet har slått ned, men vi er borte i hele morgen, så det gjør ingenting!
Gjest BM2 Skrevet 16. mai 2012 #12 Skrevet 16. mai 2012 Burde ha dusjet, burde ha sovet, burda ha funnet frem klær, burde funnet penger, burde vasket bilen, burde burde og burde...
Fluffe Skrevet 16. mai 2012 #13 Skrevet 16. mai 2012 Pølser -ok drikke - ok Gele og is - ok Diablo 3 -ok WOW - ok godboksa er ren - ok god genseren er ren - ok Jeg er klar
Gjest Lassie uinnlogga Skrevet 16. mai 2012 #14 Skrevet 16. mai 2012 Har ordnet og ryddet i kåken, trenger bare en støvsuging i morgen tidlig. Klærne er nesten klare - hadde glemt å vaske dressbuksa jeg skal ha på meg (brukte den i helgen), så den må jeg sikkert bruke hårføneren på i morgen. Har ikke strøket skjorta til guttungen, den tenkte jeg mannen kunne ta samtidig med sin egen i morra. Skulle bake, men snille mannen kom hjem med ferdigkake så jeg slapp :D Nå skal jeg straks legge meg sånn at jeg kommer meg opp i skikkelig tid i morgen.
Nusseli Skrevet 16. mai 2012 #15 Skrevet 16. mai 2012 Burde ha dusjet, burde ha sovet, burda ha funnet frem klær, burde funnet penger, burde vasket bilen, burde burde og burde... Skönt med fler som "borde" Vi lever imorgon också, och nästa år (hoppas jag) oavsett om vi nått perfektion eller inte (enligt vissa). Nu är det tydligen 17maj och jag ligger sömnlös med förkylning och feber. Ser ändå fram till imorgon för då får jag se min norska man vara het i bunad och min son kommer njuta allt liv GOD DAG NORGE OCH ALLA SOM BOR HÄR!!! :D
Zakuro Skrevet 16. mai 2012 #16 Skrevet 16. mai 2012 Er dessverre så blakk at jeg ikke har gjort stort annet enn å funnet et pent antrekk siden bunaden ligger hos mamsen:\ Men har investert i en pitteliten tårnkake:) Så blir det softis og sukkerspinn og det får bli med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå