Gå til innhold

Frieri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å fri ombord på hurtigruta i det vi legger inn i trollfjorden i sommer. Men jeg lurer på noen gode forslag til hvordan gjøre det. Er det f.eks lurt å legge ring i ett glass champagne? Finnes sikkert noen damer her som har noen forslag til meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det på dekk og ned på kne! Syns ring i glass og kaker er griseharry, men det er jo veldig individuelt, selvfølgelig :) Det kan jo være hun liker det. Kommer jo heelt an på hva slags dame det er og hva slags mann du er ;)

Men som sagt foreslår jeg ute på dekk og ned på kne når hun ser bort, og når hun snur deg står du der nede.

Lykke til!!! :D

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har tenkt å fri ombord på hurtigruta i det vi legger inn i trollfjorden i sommer. Men jeg lurer på noen gode forslag til hvordan gjøre det. Er det f.eks lurt å legge ring i ett glass champagne? Finnes sikkert noen damer her som har noen forslag til meg.

Syns du skal gå ned på ett kne å åpne den boksen med ringen i og pop the question.

Skrevet

Det der høres fint ut, men jeg personlig ville sette pris på om du ikke gjør det med for mange tilskuere til stede ..

Kanskje på dekket når dere er litt alene i kveldssola? Champangen kan forøvrig fint bli med :)

Masse lykke til, håper du får JA :):klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er kjipt om min kjære skulle gå på kne.. han er da ikke "under " meg på noe vis... Jeg ville foretrekke han stående mens han ser meg i øynene :)

Okey, ha ringen i boksen, ikke i drikken :gjeiper:

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg synes det er kjipt om min kjære skulle gå på kne.. han er da ikke "under " meg på noe vis... Jeg ville foretrekke han stående mens han ser meg i øynene :)

Okey, ha ringen i boksen, ikke i drikken :gjeiper:

Nei men da ser liksom alle det da. liker tanken på tilskuere jeg...

Skrevet

Nei men da ser liksom alle det da. liker tanken på tilskuere jeg...

Tenk om du blir fridd av en kjæreste som du vil ikke si Ja til ( enda ).

Da blir det slikt et press om det skal være folk der som glaner og er så hæppy på dine vegna, mens du har lyst å stikke av.

TS vet da ikke helt sikkert om hun vil si ja eller nei.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Tenk om du blir fridd av en kjæreste som du vil ikke si Ja til ( enda ).

Da blir det slikt et press om det skal være folk der som glaner og er så hæppy på dine vegna, mens du har lyst å stikke av.

TS vet da ikke helt sikkert om hun vil si ja eller nei.

Etter min erfaring med venninner som ønsker å gifte seg så må de omtrent mase på typen for å få han til å fri.. så tror ikke det ville være et problem.

Skrevet

Når min fridde så var det helt uventet... Kom meg nesten ikke inn døra etter jobb før jeg skjønnte han var stressa!!!! Når jeg kom inn i stuen gikk han ned på kne, frem med boksen og popper the question ;)

Svaret var såklart ja :)

Champisen var på kjøl og smakte svært godt. Videre gikk turen ut for en deilig middag med vin og kos :)

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...